عرضه فیدلیتی ضرابیان

به دنبال عرضه فیدلیتی با قیمت رقابتی هستیم

سه شنبه - 18 خرداد 1400

پیشرانه: نشست خبری آنلاین گروه بهمن درباره عرضه فیدلیتی خودرو جدید شرکت بهمن موتور برگزار شد.

پیشرانه: نشست خبری آنلاین گروه بهمن درباره عرضه فیدلیتی خودرو جدید شرکت بهمن موتور برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیرعامل بهمن موتور در این نشست خبری بابیان اینکه گروه بهمن سرمایه‌گذاری عظیمی برای تولید این خودرو کرده است گفت: در قوای محرکه سرمایه‌گذاری بالایی کرده‌ایم که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از طریق شرکت‌های زیرمجموعه تولید قوای محرکه را نیز آغاز خواهیم کردیم.

محمد ضرابیان میزان تولید فیدلیتی در سال اول را ۹۲۰۰ دستگاه عنوان کرد و افزود: در آینده تولید این خودرو به ۲۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

گفتنی است امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن زمان فروش این خودرو هفته اول تیر ماه عنوان کرد.

او همچنین در بخش دیگری نیز قیمت فیدلیتی را پایین تر دیگنیتی عنوان کرد و افزود: قیمت این خودرو به عنوان یک محصول استراتژیک قیمت زیر ۷۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد بود.

به گفته میر منصف این خودرو در دو مدل ۵ و ۷ صندلی عرضه خواهد شد.

میر منصف در ارتباط با خدمات پس از فروش این خودرو نیز گفت: هم‌زمان با انتخاب این خودرو برنامه‌ریزی برای تأمین قطعات فیدلیتی همانند دیگنیتی انجام‌شده و شبکه این شرکت همزمان با عرضه فیدلیتی آماده خدمت‌رسانی به خریداران است.

گفتنی است پیشرانه ۴ سیلندر و ۱.۵ لیتری توربو شارژر دار فیدلیتی قادر به تولید ۱۵۵ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است و با یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه جفت‌وجور مي‌شود.

البته این پیشرانه همان پیشرانه‌ای است که در حال حاضر بر روی دو محصول کراس‌اوور مدیران خودرو یعنی ام وی ام ایکس ۵۵ و چری تیگو ۷ نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد اما خروجی قدرت و گشتاور آن در این دو خودرو معادل ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟