شعارهای تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری در حوزه صنعت خودرو

متشکریم از یادآوری مشکلات

شنبه - 22 خرداد 1400

پیشرانه- خودرو باید ارزان شود، خودرو باید از انحصار خارج شود، لزوم به‌روزرسانی صنعت خودرو، واردات خودرو باید آزاد شود و … این‌ها همه شعارهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است درباره صنعت خودرو.

پیشرانه- خودرو باید ارزان شود، خودرو باید از انحصار خارج شود، لزوم به‌روزرسانی صنعت خودرو، واردات خودرو باید آزاد شود و … این‌ها همه شعارهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است درباره صنعت خودرو.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» عادت کرده‌ایم که در روزهای داغ انتخاباتی فقط وعده‌های جذاب و دهان‌پرکن از نامزدها بشنویم اما امسال آقایان نامزد ریاست جمهوری پا را فراتر گذاشته‌اند و درحالی‌که کمتر از یک هفته به انتخابات مانده است هنوز هیچ‌کدام برنامه‌ای برای خروج از این بحران نداده‌اند.

شعارهایی که دوستان در تبلیغات انتخاباتی عنوان می‌کنند همه عالی است و گویا تاکنون این‌ها را نمی‌دانستیم و شرکت‌های خودروساز و دولت هم اصلاً در جریان این مشکلات نبودند.

ابن بار نیاز به حافظه تاریخی هم نیست، فقط کافی است هرکدام از شعارهای انتخاباتی را در گوگل سرچ کنید و ببینید چه حجم عظیمی اظهارنظر از تمام گروه‌ها دراین‌باره وجود دارد.

ابراهیم رئیسی فرمودند «لزوم برنامه‌ریزی برای کمیت و کیفیت صنعت خودرو» خب ما متشکریم از شما تا امروز ما به اهمیت برنامه‌ریزی آگاه نبودیم.

محسن مهرعلیزاده فرمودند «قیمت تمام‌شده خودرو باید کاهش یابد» از شما هم ممنونیم تا امروز فکر می‌کردیم قیمت تمام‌شده باید افزایش یابد چراکه خب ما عادت به کاهش قیمت کالایی نداریم.

سعید جلیلی هم فرمودند «صنعت خودرو به‌جای صنعت مولد تبدیل به صنعت مونتاژ شده است» این‌یکی را که ابداً هیچ‌کس نمی‌دانست.

علیرضا زاکانی هم فرموده‌اند که «به‌روز کردن ارتباط صنعت خودرو و دانشگاه» بله بله از شما هم ممنونیم تا امروز کسی این را نمی‌دانست.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اما گفته‌اند «با داشتن شرکای منطقه‌ای می‌توانیم به‌صورت مشترک خودرو تولید کنیم» جناب قاضی‌زاده شما شریک را ابتدا به ما نشان بده، چشم خودرو مشترک هم تولید می‌کنیم.

محسن رضایی هم فرموده‌اند «خودروسازی ایران از ابتدا ناقص برنامه‌ریزی‌شده» جدا می‌فرمایید؟؟؟

و البته عبدالناصر همتی هم که تعداد اظهارنظرهایشان بیشتر از بقیه کاندیداها است فرموده‌اند «بازار خودرو در رقابت شکوفا می‌شود» از شما هم تشکر می‌کنیم

این‌ها گوشه‌ای بود از اظهارنظرهای کاندیداهای محترم، یک سری مسائل کلی که در طی این سال‌ها بارها و بارها تکرار شده است.

ای‌کاش واقعاً ای‌کاش دوستان کاندیدا به‌جای این‌همه کلی‌گویی سرسوزنی راهکار اجرایی می‌دادند و فقط به تکرار مکررات نمی‌پرداختند.

در چنین شرایطی در برابر این همه راهکار اجرایی فقط اجازه دهید از صمیم قلب از شما کاندیداهای محترم تشکر کنیم، بابت روشن کردن افکار و آشنایی بیشتر ما با مشکلات صنعت خودرو

نوشته: مهدی اسدی

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟