مهدی اسدی
یکشنبه - 19 فروردین 1403

تست شبانه ماشین Bac X3 pro

تست شبانه ما در «پیشرانه» این بار به ماشین Bac X3 pro (بک ایکس۳ پرو) کراس اوور اقتصادی خودروسازان بم اختصاص دارد. شرکت خودروسازان بم در سال ۱۴۰۲ یک کراس‌اوور کوچک از تولیدات گروه خودروسازی جیلی را با نام بک ایکس ۳ پرو به سبد محصولات خود اضافه کرد. این خودرو در کشور چین با […]

دسته ویدیو ها:

تست شبانه ما در «پیشرانه» این بار به ماشین Bac X3 pro (بک ایکس۳ پرو) کراس اوور اقتصادی خودروسازان بم اختصاص دارد.

شرکت خودروسازان بم در سال ۱۴۰۲ یک کراس‌اوور کوچک از تولیدات گروه خودروسازی جیلی را با نام بک ایکس ۳ پرو به سبد محصولات خود اضافه کرد. این خودرو در کشور چین با نام جیلی جی ایکس ۳ شناخته می‌شد و در سال ۲۰۱۷ به بازار راه پیدا کرد.

نسخه فیس لیفت آن نیز با نام میپل ایکس ۳ پرو در سال ۲۰۲۱ روانه میدان شد که حالا تحت نشان اختصاصی خودروسازان بم و با نام BAC X3 pro به کشورمان آمده است.

موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی ماشین Bac X3 pro قدرتی در حد ۱۰۲ اسب بخار به‌علاوه ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور را به گیربکس اتوماتیک سی وی تی با قابلیت تعویض ۸ سرعته تیپ ترونیک انتقال می‌دهد. چنین میزان توانی خیلی بالا نیست، اما برای یک کراس‌اوور کوچک خانوادگی در حد ۱۲۱۵ کیلوگرم تقریباً کافی به نظر می‌رسد و نیازهای شهری یا جاده‌ای خانواده‌ها را به‌خوبی مرتفع می‌کند.

بک X3 پرو یک کراس‌اوور کوچک خانوادگی باقیمتی نسبتاً مناسب است که می‌تواند برای مصارف شهری و جاده‌ای ایدئال باشد. این خودرو از یک موتور تنفس طبیعی با حساسیت کم به کیفیت بنزین بهره می‌برد و فضای داخلی تقریباً جادار و امکانات رفاهی و ایمنی قابل‌قبولی دارد.

برای مشاهده تصاویر کامل این خودرو در شب می‌توانید به صفحه Bac X3 pro  مراجعه کنید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟