فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اعلام شد

سه شنبه - 23 مهر 1398

پیشرانه: گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای  اعلام کرد، ۴ خودرو دنا پلاس، پژو ۴۰۵، پارس سال و پژو ۲۰۶ صندوقدار چهارشنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۱ به‌صورت اعتباری و از طریق وب‌سایت اینترنتی این شرکت فروخته خواهد شد.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای  اعلام کرد، ۴ خودرو دنا پلاس، پژو ۴۰۵، پارس سال و پژو ۲۰۶ صندوقدار چهارشنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۱ به‌صورت اعتباری و از طریق وب‌سایت اینترنتی این شرکت فروخته خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» خودرو دنا پلاس نخستین خودرویی است که در این طرح شرایط فروش اقساطی ایران خودرو فروخته خواهد شد.

ایران خودرو برای خرید دنا پلاس که قیمت مصوب آن ۱۱۰ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باقی‌مانده طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

خودرو دنا پلاس از یک پیشرانه ۱۶۴۶ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۵ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

خودرو بعدی که در شرایط فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد پژو ۴۰۵SLX است. ایران خودرو برای خرید خودرو که قیمت مصوب آن ۶۷ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان است، ۶۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب ۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان باقی‌مانده طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

پژو ۴۰۵SLX از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۲ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

پژو پارس سال دیگر خودرویی است که در این شرایط فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد. ایران خودرو برای خرید پژو پارس سال که قیمت مصوب آن ۷۸ میلیون و ۸۴ هزار تومان است، ۷۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب ۹ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان باقی‌مانده طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

پژو پارس سال از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

اما آخرین خودرو موجود در این طرح ۲۰۶ صندوقدار است. ایران خودرو برای خرید ۲۰۶ صندوقدار که قیمت مصوب آن ۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب ۱۰ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان باقی‌مانده طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

۲۰۶ صندوقدار از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱.۴ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

جدول اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح زیر است:

شرایط فروش اعتباری ایران خودرو

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟