فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو اعلام شد

جمعه - 17 آبان 1398

پیشرانه- شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو برای سه خودرو اعلام شد.

پیشرانه- شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو برای سه خودرو اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از یکشنبه ۱۹ ام آبان ما با فروش اقساطی ۳ خودرو پژو پارس سال، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز و پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 ساعت ۱۱ صبح فعال خواهد شد.

ایران خودرو در فروش اقساطی جدید خود پیش‌پرداخت خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار را باقیمت مصوب ۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ تومان معادل ۷۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۲۵ اردیبهشت و آبان سال آینده با رقم ۴ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو ۲۰۶ صندوقدار از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱.۴ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

در شرایط جدید فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو  آمده در فروش اقساطی جدید خود پیش‌پرداخت خودرو پژو پارس سال را باقیمت مصوب ۷۸ میلیون و ۸ هزار و ۴۰۰ تومان معادل ۷۰ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان تعیین شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۲۵ اردیبهشت و آبان سال آینده با رقم ۴ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو پارس سال از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

در  اطلاعیه شرایط فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو همچنین پیش‌پرداخت خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز را باقیمت مصوب ۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان معادل ۵۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۲۵ اردیبهشت و آبان سال آینده با رقم ۳ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو ۴۰۵ دوگانه سوز از یک پیشرانه ۱۸۰۰ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

چدول شرایط فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو به شرح زیر است.

شرایط فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو

 

 

 

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟