فروش اقساطی لیفان ایکس 60

فروش ویژه اقساطی تعداد محدودی لیفان ایکس ۶۰ آغاز شد

جمعه - 24 آبان 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی کرمان موتور از روز شنبه ۲۵ آبان ماه، فروش خودروی لیفان X60 اتوماتیک با قیمت قطعی را آغاز خواهد کرد

پیشرانه-گروه خودروسازی کرمان موتور از روز شنبه ۲۵ آبان ماه، فروش خودروی لیفان X60 اتوماتیک با قیمت قطعی و همچنین فروش اقساطی لیفان ایکس ۶۰  را آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت اینترنتی این شرکت و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز این خودروساز داخلی در سراسر کشور نسبت به ثبت نام لیفان X60 اقدام کنند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» همچنین طبق بخشنامه اعلامی از سوی کرمان موتور، همزمان فروش اقساطی لیفان ایکس ۶۰ با اقساط ۲۰ ماهه نیز شروع خواهد شد.

برای شرایط فروش نقدی لیفان X60 اتوماتیک قیمت قطعی ۱۳۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که با موعد تحویل ۱ ماهه ثبت نام خواهد شد. گفتنی است که خودروهای تحویلی به مشتریان در مدل ۹۷ بوده و با تخفیف ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و باعث می شود تا قیمت نهایی پرداخت شده از سوی مشتریان به ۱۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

در ادامه جهت اطلاع گفتنی است که شاسی بلند لیفان X60 برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی با طول ۴۳۲۵ میلی متری، عرض ۱۷۹۰ میلی متری، ارتفاع ۱۶۹۰ میلی متری و فاصله بین دو محور ۲۶۰۰ میلی متری معرفی شد که در زیر کاپوت آن یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۷۹۴ سی سی مورد استفاده قرار گرفته است که با رساندن دور موتور به ۶۰۰۰ دوربردقیقه، می‌تواند قدرت ۱۳۱ اسب بخاری و همچنین با نگه‌داشتن دور موتور بر روی ۴۲۰۰ دور بر دقیقه، می‌تواند ۱۶۸ نیوتن متر گشتاور داشته باشد که توسط یک جعبه دنده‌ ۵ سرعته دستی و یا گیربکس اتوماتیک CVT به سمت چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟