باور به توان داخلی در محصولات گروه بهمن کاملا مشهود است

چهارشنبه - 12 مرداد 1401

پیشرانه – نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باور به توان داخلی در محصولات گروه بهمن کاملا مشهود است و همین باور و ایمان می تواند صنعت خودروسازی کشور را متحول کند.

پیشرانه – نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باور به توان داخلی در محصولات گروه بهمن کاملا مشهود است و همین باور و ایمان می تواند صنعت خودروسازی کشور را متحول کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت در نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: آنچه در این بازدید مشاهده کردم ایمان و باوری است که می تواند ایده ها و خلاقیت های نسل جوان ما را ارتقا بخشد و به نتایج افتخارآفرین تبدیل کند.
وی افزود: اینکه همزمان بتوانیم با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان تکنولوژی های روز دنیا را بومی سازی کنیم، این امر منجر به شکوفایی در محصولات تولید داخل از جمله صنعت خودروسازی خواهد شد.
نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه باور به توان داخلی در محصولات گروه بهمن متبلور است، خاطرنشان کرد: آنچه برای خانه ملت حائز اهمیت است؛ اینکه سطح دانش صنعت خودروسازی ارتقا یابد و منجر به کاهش هزینه ها، ارزبری و افزایش سطح کیفیت محصولات در این صنعت شود و بطور حتم مجلس شورای اسلامی نیز حمایت لازم را خواهد داشت.
گفتنی است؛ گروه بهمن محصولات خود را در سه گروه سنگین، تجاری و سواری در بازه زمانی ۴ الی ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان به علاقمندان معرفی کرد.
در گروه خودروهای سواری، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت برای اولین بار در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است؛ به همین ترتیب در دسته خودروهای تجاری سبک، خودروی کاپرا و اینرودز معرفی شد.
بهمن محصولات جدید خود در حوزه خودروهای سنگین را به این نمایشگاه می آورد؛ کامیون ۲۶ تن، FAW 460، فورس ۸.۵ تن، امپاور و کشنده ۴۶۰ از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که معرفی شده است.
همچنین؛ در حوزه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول داشت و خودروی آتش نشانی، مینی بوس پگاسوس، اتوبوس CITY12 در معرض دید قرار گرفت.
بهمن در نمایشگاه بین المللی اصفهان برای علاقمندان به موتورسیکلت نیز محصول دارد و طبق اعلام این شرکت، گروه بهمن گزیده ای از تولیدات شرکت ایران دوچرخ را به این نمایشگاه آورده بود و دوست داران موتور سیکلت می توانستند این محصولات را در نمایشگاه مشاهده کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟