پیش فروش اقساطی جک J4

پیش فروش اقساطی جک J4 با پنجاه میلیون تسهیلات آغاز شد

شنبه - 21 دی 1398

پیشرانه-کرمان موتور از فروش اقساطی جک J4 با پنجاه میلیون تومان تسهیلات در نیمه دوم دی ماه خبر داد.

پیشرانه-کرمان موتور از پیش فروش اقساطی جک J4 با پنجاه میلیون تومان تسهیلات در نبمه دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» کرمان موتور پیش فروش اقساطی جک J4 را با قیمت مصوب ۱۵۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومان شانزدهم دی‌ماه آغاز کرده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

جک J4 با قیمت مصوب ۱۵۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی به سه روش  دو مرحله ای، سه مرحله ای و چهار مرحله ای امکان پذیر خواهد بود.

در مدل دو مرحله ای با تخفیف ۳ میلیون تومان و پیش پرداخت ۷۸ میلیون ۲۵۰ هزار تومان و الباقی مبلغ همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه، در مدل سه مرحله ای با تخفیف ۲ میلیون تومان و پیش پرداخت ۶۱ میلیون ۳۵ هزار تومان در مرحله دوم ۱۷ میلیون ۲۱۵ هزار تومان و الباقی همزمان باصدور دعوتنامه تکمیل وجه و در مدل چهار مرحله ای با تخفیف ۱ میلیون تومان و پیش پرداخت ۴۶ میلیون ۹۵۰ هزار تومان در مرحله دوم و سوم مبلغ ۱۷ میلیون ۲۱۵ هزار تومان و الباقی همزمان با صدور دعوتامه تکمیل وجه به فروش می رسد.

همچنین در مدل چهار مرحله ای شامل تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون تومان و باز پرداخت ۱۸ ماه با بهره ای ۹ درصد است.

همچنین تمامی چک های اقساط پس از صدور دعوتنامه دریافت می شود و پرداخت مرحله دوم طی یک فقره چک به تاریخ پانزدهم اسفد ماه سال ۹۸ و پرذاخت مرحله سوم طی یک فقره چک به تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ خواهد بود.

جک J4  کرمان موتور به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم موتور ۱۴۹۹ مجهز است که می‌تواند ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این توان جک J4 به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌‌کند و جک J4 را قادر می‌سازد در مدت زمان ۱۳.۵ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

جدول اعلام شد از سوی کرمان موتور شرح زیر است.

پیش فروش اقساطی جک J4

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟