حضور پررنگ لاماری در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز

شنبه - 15 مهر 1402

پیشرانه – نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز که در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می شود، میزبان شرکت های مختلف خودروسازی از جمله لاماری خواهد بود.

پیشرانه – نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز که در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می شود، میزبان شرکت های مختلف خودروسازی از جمله لاماری خواهد بود.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  بيست و هفتمين نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز که از تاریخ هيجدهم تا بيست و يكم مهر ماه برگزار می شود، میزبان خودروسازان كشور خواهد بود و شركت لاماری نيز با جديدترين محصولات خود در آن حضور خواهد يافت.

اين شركت چندى پيش در نمایشگاه خودرو مشهد نسخه فول آپشن لاماری ایما هیبریدی را رونمایی کرد و حالا آنها را با خود را به تبريز آورده است.

شرکت آرین پارس موتور که در سال گذشته اولین نسخه لاماری را با موفقیت معرفی و به بازار خودرو ایران عرضه کرده بود، و درنمایشگاه خودرو مشهد دو محصول لاماری ایکس و لاماری ایما هیبریدی را معرفی کرد بود اینبار با حضور قدرتمند به نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز می رود.

 

خودرو لاماری ایما ایکس در واقع نسخه ارتقا یافته همان لاماری ایما است که در سال گذشته معرفی شده بود. همچنین لاماری ایماهایبرید در واقع نسخه دیگری از T5 است  که با نام فورتینگ  T5 HEVشناخته می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده لاماری ایما هیبریدی دارای دو موتور الکتریکی و موتور بنزینی است. این خودرو از یک پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربو شارژر بهره می‌برد که با حجم موتور ۱.۵ لیتر و ۱۷۴ اسب بخار قدرت، حدود ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور  تولید می‌کند. همچنین انتقال قدرت در این خودرو توسط یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش شتاب اولیه این خودرو حدود ۸.۱ ثانیه بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۳ لیتر در هر صد کیلو متر است . حداکثر سرعت لاماری ایما هایبرید ۱۶۰ کیلومتر در ساعت بوده و میانگین مصرف سوخت آن ۵.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟