هوندا سیویک جدید

هوندا سیویک به‌روز می شود

شنبه - 30 شهریور 1398

پیشرانه- هوندا تصمیم دارد برای سال ۲۰۲۰ دستی به سر و روی سیویک (Civic) هاچبک بکشد.

پیشرانه- هوندا تصمیم دارد برای سال ۲۰۲۰ دستی به سر و روی سیویک (Civic) هاچبک بکشد.

به گزارش وب سایت خبری «پییشرانه» هوندا سیویک ۲۰۲۰ علاوه بر یکسری تغییرات جزئی در نمای بیرونی ظاهری، به لحاظ طراحی کابین و سطوح تجهیزاتی نیز مورد به‌روزرسانی قرارگرفته و تریم‌های داخلی متنوع‌تری برای انتخاب پیشِ روی خریدار می‌گذارد.

یک خط افقی همرنگ بدنه به قاب مه‌شکن‌های جلو اضافه‌شده و قاب چراغ‌های اصلی نسبت به مدل قبلی تیره‌تر است تا با طرح جدید جلوپنجره همخوانی بیشتری داشته باشد.

در عقب نیز برخی جزئیات قسمت پایینی سپر همرنگ بدنه هستند. از طرفی تمامی نسخه‌ها رینگ‌های جدید به رنگ خاکستری تیره یا مشکی خواهند داشت که در تریم Sport Touring چراغ‌های بهسازی شده LED با میدان دید بزرگ‌تر نیز به آن اضافه می‌شوند.

داخل اتاق هوندا سیویک به لطف تقویت عایق‌بندی صدا در کف، گلگیرها و صندوق عقب فضای آرام‌تری حاکم بوده و برای هریک از نسخه‌ها طراحی و رنگ‌بندی خاص و متنوعی در نظر گرفته‌شده است.

کابین هوندا سیویک

به‌عنوان مثال تریم Sport علاوه بر روکش اختصاصی صندلی‌ها، هندسه جذاب‌تر ادوات کابین و مالتی‌مدیا استاندارد با نمایشگر ۷ اینچی لمسی، ۸ بلندگو و پشتیبانی از سیستم‌های اندروید و iOS، از سیستم هوشمند ورود بدون کلید + استارت دکمه‌ای و امکان استارت از راه دور نیز بهره می‌برد؛ حال‌آنکه در EX، EX-L و Sport Touring مواردی همچون قابلیت دریافت فرامین صوتی با عملکرد بهتر، بلوتوث، ارگونومی بهتر دکمه‌های غربیلک فرمان، ترمز پارک به‌روزرسانی شده و سامانه HomeLink استاندارد به چشم می‌خورند.

نخستین نسل سیویک ابتدا در سال ۱۹۷۲ و در قالب یک خودرو ۲ در معرفی شد و پس از آن مدل ۳ در هاچ‌بک آن نیز در ماه سپتامبر همان سال عرضه شد.

همانند خودروی بریتانیایی مینی، این خودرو به یک موتور ۱.۱۶۹ سی‌سی نصب شده به صورت عرضی مجهز بود که نیروی آن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟