بازار خودرو یدی طاهری

بازار خودرو همچنان در انتظار است

یکشنبه - 5 اردیبهشت 1400

پیشرانه- در روزهایی که بازار بورس روند نزولی دارد و از سوی دیگر شاهد کاهش قیمت طلا و سکه هستیم، بازار خودرو همچنان در وضعیت انتظار است.

پیشرانه- در روزهایی که بازار بورس روند نزولی دارد و از سوی دیگر شاهد کاهش قیمت طلا و سکه هستیم، بازار خودرو همچنان در وضعیت انتظار است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» یدی طاهری کارشناس  این بازار با اعلام این مطلب گفت: بازار خودرو هنوز از خواب بیدار نشده و همچنان منتظر روشن شدن وضعیت برجام، ثابت شدن وضعیت ارز و طلا است و چشم و به اخبار انتخاباتی دارد.

وی  بابیان اینکه میزان خریدوفروش خودرو همچنان در بازار اندک است تصریح کرد: برخی از فعالان بازار از احتمال بالای کاهش قیمت خودرو خبر می‌دهند اما در مقابل برخی نیز معتقدند بعد از یک رکود کوتاه‌مدت و همچنین کاهش قیمت به میزان اندک در آینده شاهد آغاز خریدوفروش خواهیم بود.

یدی طاهری البته معتقد است وضعیت این روزهای بازار از سوی دولت کنترل می‌شود و فعالان این بازار تأثیری در اتفاقات پیش رو ندارند.

این کارشناس فعال بازار درباره قیمت امروز برخی خودروهای نیز به خبرنگار ما گفت: هم‌اکنون خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۲۸۵ میلیون تومان، هیوندای سانتافه حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، هیوندای الانترا حدود  یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، خودرو مزدا ۳ حدود ۹۰۰ میلیون تومان، تویوتا راوفور حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، خودرو جک S5 حدود ۶۴۰ میلیون تومان، خودرو کیا اپتیما حدود یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و هیوندای اکسنت نیز حدود ۷۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

همچنین وب‌سایت خبری «اقتصادآنلاین» امروز صبح قیمت خودرو پراید ۱۱۱ را ۱۲۸ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ را ۱۱۲ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ یا همان وانت پراید مدل ۹۹ را ۱۱۵ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ را ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟