شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو

فروش اعتباری ایران خودرو آغاز شد

چهارشنبه - 17 مهر 1398

پیشرانه- ایران خودرو فروش اعتباری ۳ خودرو دناپلاس، پژو ۴۰۵ و پژو پارس را امروز چهارشنبه ۱۷ مهر آغاز می کند.

پیشرانه- ایران خودرو فروش اعتباری ۳ خودرو دنا پلاس، پژو ۴۰۵ و پژو پارس را امروز چهارشنبه ۱۷ مهر آغاز می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه‌ای جدید صادر کرده است که در آن اعلام‌شده ۳ خودرو دنا پلاس، پژو ۴۰۵ و پژو پارس به‌صورت اعتباری و با تحویل ۳۰ روزه فردا ساعت ۱۱ صبح فروخته خواهد شد.

جزئیات فروش اعتباری ایران خودرو

دنا پلاس

در این اطلاعیه آمده است خودرو دنا پلاس باقیمت مصوب ۱۱۰ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته خواهد شد. خریداران برای خرید اعتباری این خودرو ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت باید بپردازند، همچنین خریدار می‌بایست ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در تاریخ ۲۰ مهر سال آینده تحت یک فقره چک بپردازند.

خودرو دنا پلاس از یک پیشرانه ۱۶۴۶ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۵ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز

همچنین خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز باقیمت مصوب ۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته خواهد شد. خریداران برای خرید اعتباری این خودرو ۵۹ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت باید بپردازند، همچنین خریدار می‌بایست ۸ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان در تاریخ ۲۰ مهر سال آینده تحت یک فقره چک بپردازند.

خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

پژو پارس TU5

خودرو پژو پارس TU5  نیز فردا به‌صورت اعتباری فروخته می‌شود. این خودرو باقیمت مصوب ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته خواهد شد. خریداران برای خرید اعتباری این خودرو ۷۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت باید بپردازند، همچنین خریدار می‌بایست ۱۰ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۴۰۰ تومان در تاریخ ۲۰ مهر سال آینده تحت یک فقره چک بپردازند.

خودرو پژو پارس TU5  از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۲ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

جدول فروش اعتباری ایران خودرو به شرح زیر است:

فروش اعتباری ایران خودرو 17 مهر 97

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • حسین | ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۴:۴۹ ب٫ظ

    باید بجای فرو ش فوری بگم دروغ فوری ایران خودرو اغاز شد چون فروش فوری در کارنیست