برنامه پیش فروش ایران خودرو

برنامه پیش فروش ایران خودرو اعلام شد

شنبه - 28 دی 1398

پیشرانه – برنامه پیش فروش ایران خودرو از ۲۸ دی ماه آغاز و تا دوشنبه ۳۰ ام دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

پیشرانه – برنامه پیش فروش ایران خودرو از ۲۸ دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو در برنامه پیش فروش خودرو که امروز بیست هشتم دی ماه آغاز شده است خودروهای دنا پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷i، پژو ۲۰۶ و سمند LX را به فروش می‌رساند.

بر این اساس خودرو دنا پلاس امروز یکشنبه، خودروهای پژو پارس سال و پژو ۲۰۷ آی یکشنبه ۲۹ ام و خودروهای پژو پارس TU5، ، پژو ۲۰۶ و سمند LX دوشنبه ۳۰ ام پیش فروش می شود.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو دنا پلاس با کیسه هوای راننده و سرنشین در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۵۵ میلیون ۴۰۰ هزار تومان در روز شنبه ۲۸ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو پارس سال با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل و ایموبیلایزر در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک و خاکستری متالیک با پیش پرداخت ۳۹ میلیون تومان در روز یکشنبه ۲۹ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو ۲۰۷i با کیسه هوای راننده، سرنشین و رینگ فولادی در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، آبی کاسپینی و قرمز دو پوششه با پیش پرداخت ۴۸ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در روز یکشنبه ۲۹ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کیسه هوای راننده و سرنشین با ترمز ضد قفل در رنگ های آبی کاسپینی، قرمز دوپوششه، سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری و گیلاسی با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در روز دوشنبه ۳۰ دی برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو پارس TU5  با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل و ایموبیلایزر در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک و خاکستری متالیک با پیش پرداخت ۴۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

سمند LX  با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل و رینگ فولادی در رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است موعد تحول محصولات پیش فروشی ایران خودرو دی ماه سال ۹۹ خواهد بود.

همچنین جدول  برنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو به شرح ذیل است.

برنامه پیش فروش ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟