چرا محصولات ایران خودرو گران شد

چرا محصولات ایران خودرو گران شد

چهارشنبه - 1 اردیبهشت 1400

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود را در حالی اعلام کرده است که تمامی خودروهای این شرکت با افزایش قیمت روبرو شده است.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رسمی محصولات خود را در حالی اعلام کرده است که تمامی خودروهای این شرکت با افزایش قیمت روبرو شده است، اما چرا محصولات ایران خودرو گران شد ؟

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» اما ایران خودرو  در پاسخ به پرسش اما چرا محصولات ایران خودرو گران شد ؟ دلیل این افرایش قیمت را اعمال نرخ جدید بیمه عنوان کرده است که با توجه به نرخ‌های اعلام‌شده، می‌توان نوسان و افزایش قیمت کمتر از ۱ میلیون تومانی را برای تمامی محصولات این گروه خودروسازی مشاهده کرد.

بر اساس این گزارش با تعیین و اعلام نرخ جدید بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو در سال ۱۴۰۰، گروه صنعتی ایران خودرو نیز قیمت محصولات خود را مطابق با نرخ جدید بیمه‌نامه خودرو به‌روزرسانی کرده و قیمت جدید محصولات خود را ویژه فروردین‌ماه ۱۴۰۰ رسماً روی وب‌سایت خود اعلام کرده است

 

خودرو قیمت نهایی مصرف‌کننده (ریال)
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱,۱۰۹,۷۴۳,۶۹۶
پژو پارس بنزینی ۱,۲۲۴,۱۰۴,۵۵۱
پژو پارس دوگانه‌سوز ۱,۲۷۰,۷۲۴,۸۳۲
پژو پارس LX ۱,۲۷۲,۱۲۱,۵۷۲
سمند EF7 پایه گازسوز ۱,۲۱۷,۹۵۴,۹۵۵
سمند EF7 بنزینی ۱,۱۵۸,۲۵۷,۲۵۴
سمند LX ۱,۱۷۵,۹۸۳,۵۲۲
سمند سورن پلاس ۱,۸۹۳,۶۷۸,۵۱۳
رانا پلاس ۱,۸۰۳,۷۹۶,۱۱۹
دنا با کروز کنترل ۱,۵۰۸,۳۲۱,۲۵۹
دنا پلاس ۱,۶۶۹,۸۵۲,۸۷۶
دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک ۳,۷۱۶,۶۴۱,۵۸۲
پژو ۲۰۷ دستی ۱,۵۳۱,۰۰۵,۱۳۸
پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی ۱,۶۰۷,۱۱۳,۱۶۳

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • فردین | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۴۰ ب٫ظ

    ایران خودرو اگر خودروهای تولید خودش را بتواند به کشورهای اروپایی صادر کند اروپایی ها اصلا همچین لگنهایی را یا نمیخرند یا اگر بخرند بیشتر از ۴۰۰ دلار بابتشان پولی نمی پردازند پس بیخود نیست که تابوت سازانی مثل ایران خودرو و سایپا فقط میتوانند در کشوری مثل ایران که مردمی بدبخت و بی تفاوت دارند عرض اندام کنند و اصلا نمیتوانند تولیداتشان را صادر کنند .حتی کشورهای فقیری مثل عراق سوریه یمن و افغانستان هم حاضر به خرید خودروهای اینها به قیمت ۶۰۰ دلار هم نمیشوند