فروش سایپا

فروش لیزینگی خودروهای سایپا آغاز شد

پنجشنبه - 25 مهر 1398

پیشرانه- بر اساس اطلاعیه جدید سایپا امروز پنج شنبه ۲۵ مهرماه فروش لیزینگی خودروهای سایپا یعنی سایپا ۱۵۱ و تیبا در ۲ مدل رینگ فولادی و آلومینیومی آغاز خواهد شد.

پیشرانه- بر اساس اطلاعیه جدید سایپا امروز پنج شنبه ۲۵ مهرماه فروش لیزینگی خودروهای سایپا یعنی سایپا ۱۵۱ و تیبا در ۲ مدل رینگ فولادی و آلومینیومی آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری«پیشرانه»  در این اطلاعیه آمده است امروز ۲۵ ام مهر ساعت ۱۰ صبح فروش لیزینگی خودروهای سایپا از طریق لیزینگ پارسیان و لیزینگ رایان سایپا با تحویل ۳۰ روز فروخته خواهد شد.

سایپا اعلام کرده است، خودرو تیبا رینگ آلومینیومی باقیمت نقدی ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود، پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۴۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان در نظر گرفته شده که ۵ میلیون تومان  از آن تحت عنوان تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه  از خریدار گرفته خواهد شد.

تیبا رینگ فولادی نیز باقیمت نقدی ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۳۹ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان تعیین شده که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است که به صورت سه چک ۴ ماهه  از خریدار گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است خودرو تیبا از یک پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این خودرو همچنین از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد و به ترمز ضد قفل ABS نیز مجهز است.

سایپا در ادامه این اطلاعیه اعلام کرده است خودرو سایپا ۱۵۱  نیز باقیمت نقدی ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان فروخته خواهد شد.

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۳۶ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ تومان تعیین شده است، که ۱۵ میلیون تومان  آن تسهیلات خواهد بود.

گفتنی است در اطلاعیه های پیشین گروه خودروسازی سایپا میزان وام خرید سایپا ۱۵۱ چهار میلیون تومان تعیین شده بود که در اطلاعیه جدید این رقم به ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود.

جدول فروش لیزینگی خودروهای سایپا به شرح زیر است.

جدول فروش سایپا

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟