نسل سوم ب‌ام‌و X6

ب‌ام‌و X6 و برداشت سوم

سه شنبه - 29 مرداد 1398

پیشرانه- اگر از دعوای همیشگی بنر بهتر است یا ب‌ام‌و بگذریم باید خاطرمان باشد به هر حال ب ام و سازنده نخستین شاسی بلند کوپه دنیا است. به گزارش وب سایت خبری پیشرانه جدا از این موضوع ب‌ام‌و این روزها به شدت در حال نوسازی ناوگان خود است و بالاخره نوبت به ب‌ام‌و X6 رسیده […]

نسل سوم ب‌ام‌و X6
پیشرانه- اگر از دعوای همیشگی بنر بهتر است یا ب‌ام‌و بگذریم باید خاطرمان باشد به هر حال ب ام و سازنده نخستین شاسی بلند کوپه دنیا است.
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه جدا از این موضوع ب‌ام‌و این روزها به شدت در حال نوسازی ناوگان خود است و بالاخره نوبت به ب‌ام‌و X6 رسیده است .
که زبان طراحی بیرونی و داخلی امروزی کمپانی را به خود بگیرد و با دو تریم جدید M Sport برای علاقه‌مندان به هیجان بیشتر و xLine برای عُشاق آفرود فصل سوم زندگی‌اش به ارمغان بی آورد.
به لحاظ طراحی ب‌ام‌و X6 جدید چهره‌ای شبیه به دیگر اعضای سری X دارد.جلوپنجره غول‌پیکر، سپرها و گلگیرهای حجیم، رینگ‌های بزرگ ۱۹ تا ۲۲ اینجی، چراغ‌های باریک و بلند عقب، شیب زیاد انتهای سقف، پشت آمپر تمام دیجیتال، چینش تازه داشبورد و دسته‌دنده کریستالی عناصر بصری اصلی آن هستند.
زیر درب موتور طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های ۶ سیلندر خطی توربو بنزینی و دیزل و ۸ سیلندر V شکل مجهز به فناوری BluePerformance ب‌ام‌و جای می‌گیرد. که همگی با استاندارد EU6d-TEMP مطابقت کامل دارند. و در حال حاضر نمونه ۴.۴ لیتری V8 موجود در تریم M50i مخصوص رونمایی با توان و گشتاور به ترتیب ۵۳۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن‌متر قوی‌ترینشان به‌حساب می‌آید.
سلطان باواریا همچنین برای این مدل یک بسته xOffroad سفارشی در نظر گرفته که تعلیق بادی دو محور، کنترل الکترونیکی قفل دیفرانسیل عقب، چهار حالت رانندگی خارج جاده، تنظیم ارتفاع، کنترل آسان سامانه xDrive، جعبه‌دنده و سامانه DSC و تطبیق هوشمند حساسیت پدال گاز باحالت رانندگی انتخابی را با خود می‌آورد.
سوییچ هوشمند، تهویه مطبوع ۴ نقطه‌ای سفارشی، صندلی‌های ۴۰:۲۰:۴۰ عقب، تنوع بالای مواد برای تریم داخلی، سیستم صوتی ۱۵۰۰ واتی Bang & Olufsen و طیف کامل سامانه‌های کمکی رانندگی و پارک نیز بخشی دیگر از داشته‌های نسل سوم ب‌ام‌و X6 هستند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟