فروش زمستانه ایران خودرو

آغاز فروش زمستانه ایران خودرو

یکشنبه - 1 دی 1398

پیشرانه- نخستین فروش اعتباری محصولات ایران خودرو در زمستان سال ۹۸ آغاز شد.

پیشرانه- نخستین فروش زمستانه ایران خودرو در سال ۹۸ آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو در شرایط فروش اقساطی خودرو که امروز یکم دی ماه آغاز شده است خودروهای پژو ۴۰۵ SLX، پژو پارس سال و پژو پارس TU5 را به صورت اعتباری به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو پژو ۴۰۵ SLX با قیمت مصوب ۶۷ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۳۰۰ تومان  در طرح زمستانه ایران خودرو فروخته می‌شود که از این رقم ۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت و مابقی نیز طی ۲ فقره چک به تاریخ های پنجم تیر و دی ماه سال آینده و به مبلغ ۴ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان از خریدار دریافت خواهد شد.

همچنین خودرو پژو پارس سال با قیمت مصوب ۷۸ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان در طرح زمستانه ایران خودرو فروخته می‌شود که از این رقم ۷۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت و مابقی نیز طی ۲ فقره چک به تاریخ های پنجم تیر و دی ماه سال آینده و به مبلغ ۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان از خریدار دریافت خواهد شد.

از سوی دیگر و بر اساس اعلام این شرکت خودرو پژو پارس TU5 با قیمت مصوب ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود که از این رقم ۷۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت و مابقی نیز طی ۲ فقره چک به تاریخ های پنجم تیر و دی ماه سال آینده و به مبلغ ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان از خریدار دریافت خواهد شد.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در فروش زمستانه ایران خودرو ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است.

فروش این خودروها در فروش زمستانه ایران خودرو از امروز یکم دی ماه ساعت ۱۱ صبح و از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت ایران خودرو آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین جدول فروش زمستانه ایران خودرو به شرح زیر است.

فروش زمستانه ایران خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟