شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی مشهد را بشناسید

چهارشنبه - 8 شهریور 1402

پیشرانه – نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ از ۹ تا ۱۲ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود. در این گزارش به شرکت های حاضر این رویداد خودرویی پرداخته ایم.

پیشرانه – نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ از ۹ تا ۱۲ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود. در این گزارش به شرکت های حاضر این رویداد خودرویی پرداخته ایم.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  در نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ شرکت های مختلف خودروساز حضور دارند و با توجه به آغاز واردات خودرو، برخی از شرکت ها هم محصولات وارداتی خود را به نمایش می گذارند. در این دوره از نمایشگاه خودروی مشهد گروه بهمن و شرکت های زیرمجموعه خود حضور دارد و محصولات سواری و تجاری خود را به نمایش می گذارد. بدیهی است که با توجه به تنوع محصولات این خودروساز خصوصی، استقبال خوبی از غرفه این شرکت خواهد شد.

ایران خودرو هم با شرکت های زیرمجموعه خود به نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ می آید و محصولات سواری و تجاری مختلفی را معرفی می کند. نسخه های جدید تارا، دنا پلاس و… از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض دید عموم قرار می گیرند.

سایپا هم یکی دیگر از شرکت های حاضر در این رویداد خودرویی است. این شرکت برنامه دارد تا محصولاتی مانند اطلس و چانگان های وارداتی را به نمایش بگذارد. همچنین شرکت های زیرمجموعه سایپا مانند پارس خودرو، زامیاد و سایپا دیزل محصولات جدیدی را در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

کرمان موتور یکی دیگر از شرکت های حاضر در این گردهمایی خودرویی است. این شرکت خودروساز خصوصی برنامه دارد تا محصولات مختلف جک، KMC و بک را در غرفه خود در معرض دید عموم قرار دهد. پادران موتور هم به عنوان یک شرکت خصوصی می خواهد تا پیکاپ کینگ لینگ تاگا را به مخاطبان مشهدی خود معرفی کند.

در این نمایشگاه شرکت آرین پارس موتور هم حضور دارد و نسخه های مختلف لاماری ایما همچون لاماری ایما X را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین آرین دیزل هم در این نمایشگاه محصولات جک و شکموتو را در معرض دید عموم قرار می دهد. ارس خودرو دیزل هم نسخه های مختلف پیکاپ های خود را در این نمایشگاه معرفی می کند و محصولات تجاری خود را در غرفه اش قرار می دهد.

شرکت کامل دیزل هم یکی از تولیدکنندگان جدید خودروهای کار و تجاری است، برنامه دارد تا قوی ترین کشنده بازار ایران را در نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۲ رونمایی کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟