کامل دیزل با کشنده قدرتمند P9 در نمایشگاه اصفهان + عکس

پنجشنبه - 18 آبان 1402

پیشرانه – کامل دیزل با کشنده قدرتمند P9 در نمایشگاه اصفهان حاضر شد. محصول جدیدی که به زودی تحویل به مشتریان می شود.

پیشرانه – کامل دیزل با کشنده قدرتمند P9 در نمایشگاه اصفهان حاضر شد. محصول جدیدی که به زودی تحویل به مشتریان می شود.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، نمایشگاه مشهد بود که شرکت کامل دیزل از کشنده قدرتمند P9 رونمایی کرد و اینبار این محصول را به اصفهان آورده بود. استان اصفهان به دلیل موقعیت استراتژیک در حمل و نقل جاده ای کشور همیشه یکی از مهم ترین استان ها برای خودروهای کار و تجاری بوده است. بر همین اساس در نمایشگاه خودروی امسال اصفهان، شرکت های مختلف سازنده خودروهای کار و تجاری آخرین محصولاتشان را برای بازدید عموم آماده کرده بودند. کامل دیزل هم با P9 به اصفهان آمد. کشنده ای که هم از نظر قدرت و هم از نظر امکانات سطح خوبی را ارائه می دهد و بنظر می رسد بتواند سهم خوبی از بازار این رده داشته باشد.

مشخصات فنی کشنده P9
P9 کامل دیزل یک کشنده مونتاژی با ظرفیت ۴۴ تن است که به پیشرانه ۱۳ لیتری مجهز شده است. این موتور توان تولید حداکثر قدرت ۵۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاپر ۲۵۰۰ نیوتن متر را دارد. سیستم انتقال قدرت در این کشنده از نوع ۱۸ سرعته (۱۶+۲) AMT است. در تعلیق عقب و تعلیق کابین این خودرو از بالن های بادی استفاده شده است. در شرایط فعلی بازار ایران، کشنده پی ۹ کامل دیزل در کنار بایک X9 بهمن دیزل، قوی ترین کشنده های صفر مونتاژی بازار به حساب می آیند.

تجهیزات و امکانات کشنده P9
در زمان رونمایی از این کشنده در مشهد هم اشاره کردیم که P9 فول ترین کشنده بازار در رده خودروهای مونتاژی به حساب می آید. این خودروی سنگین به امکاناتی نظیر جلوآمپر دیجیتال، استارت دکمه ای، کروز کنترل، ریتاردر ۵ حالته، نمایشگر مالتی مدیا لمسی، سنسور نور و باران، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری، یخچال، دو تخت، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز اضطراری، سردکن و گرم کن صندلی راننده، صندلیی چرخشی شاگرد، رادار خط خوان و شارژر وایرلس مجهز است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟