پیش فروش 22 بهمن سایپا

پیش فروش سایپا به مناسبت ۲۲ بهمن آغاز شد

چهارشنبه - 23 بهمن 1398

پیشرانه – پیش فروش سایپا به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز خواهد شد.

پیشرانه – پیش فروش سایپا به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش محصولات خود به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن از امروز چهارشنبه بیست سوم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح خبر داد و از طریق وب‌سایت اینترنتی آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده از سوی سایپا ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سایپا خودرو های  ساینا دنده‌ای، ساینا آپشنال، کوییک دنده ای دو رنگ، کوییک دنده ای و وانت سایپا ۱۵۱ آپشنال در پیش فروش اعلام‌شده عرضه خواهد شد.

همچنین این شرکت اعلام کرده است خودرو ساینا دنده ای با پیش پرداخت ۲۷ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و موعد تحویل آبان ماه سال ۹۹، ساینا آپشنال با پیش پرداخت ۳۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و موعد تحویل مهر ماه سال ۹۹، کوییک دنده ای با پیش پرداخت ۳۰ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و موعد تحویل آذر ماه سال ۹۹، کوییک دنده ای دورنگ با پیش پرداخت ۳۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی ماه سال ۹۹ و وانت سایپا ۱۵۱ آپشنال با پیش پرداخت ۲۷ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و موعد تحویل آبان ماه سال ۹۹ به فروش خواهد رسید.

گفتنی است بر اساس اعلام سایپا پیش فروش خودروها با سود مشارکت ۱۵ درصد  و سود انصراف ۱۲ درصد  خواهد بود.

ساینا  پیشرانهٔ تیبا را در قلب خود دارد که آن‌هم در اصل همان موتور پراید است که توسط موسسهٔ EF آلمان تغییراتی در آن ایجادشده و با افزایش حجم، قدرت و گشتاور تولیدی آن بیشتر شده است. حجم این موتور ۸ سوپاپ که M15 نام دارد ۲۰۰ سی‌سی نسبت به موتور پراید بیشتر بوده و ۱۵۰۰ سی‌سی حجم دارد.

کوییک پیشرانه ۱۵۰۳ سی‌سی، ۴ سیلندر با دریچه گاز برقی در مدل اتوماتیک است. این موتور قادر به تولید ۸۷ اسب بخار توان د ر ۳۵۰۰ دور و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. انتقال توان در مدل‌های اتوماتیک از طریق گیربکس CVT انجام می‌پذیرد. شایان‌ذکر است استاندارد آلایندگی خودرو یورو ۴ است.

وانت سایپا ۱۵۱ هم مثل بقیه پرایدها از یک موتور ۱.۳ لیتری استفاده می‌کند که ۴ سیلندر دارد و می‌تواند ۷۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو فقط ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد.

جدول شرایط پیش فروش سایپا به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن به شرح زیر است.

پیش فروش 22 بهمن سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟