فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک شرکت مکث موتور

چهارشنبه - 26 اردیبهشت 1403

بخشنامه جدید فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با قیمت شرکتی جدید ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان به نمایندگی های مکث موتور ابلاغ شده است. بخشنامه جدید فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک، ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ با قیمت جدید به نمایندگی های مجاز فروش شرکت مکث موتور ابلاغ شده است. طبق این بخشنامه فروش، قیمت جدید پیکاپ کلوت […]

بخشنامه جدید فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با قیمت شرکتی جدید ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان به نمایندگی های مکث موتور ابلاغ شده است.

بخشنامه جدید فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک، ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ با قیمت جدید به نمایندگی های مجاز فروش شرکت مکث موتور ابلاغ شده است. طبق این بخشنامه فروش، قیمت جدید پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایش ۲۴۲ میلیون تومانی نسبت به آخرین قیمت این خودرو در سال ۱۴۰۲، به ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است.

البته در این طرح فروش، امکان پرداخت دو مرحله‌ای وجه برای متقاضیان خرید پیکاپ کلوت اتوماتیک فراهم آمده است به این ترتیب که متقاضی مبلغ ۹۸۵ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام، پرداخت می‌کند و مابقی، همزمان با ارسال دعوتنامه دریافت می‌شود. موعد تحویل خودرو های ثبت‌نامی نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش پیکاپ اتوماتیک مکث موتور – اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت مصوب ۲.۱۹۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت هنگام ثبت‌نام ۹۸۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت دوم (زمان دعوتنامه) ۱.۲۰۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویل ۹۰ روز کاری
رنگ‌های قابل عرضه سفید، مشکی

لازم به ذکر است برای وجه پرداختی مشتری در هنگام ثبت نام، سود مشارکت و یا انصراف لحاظ نمی‌شود اما در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، ۱۲ درصد جریمه تاخیر بصورت سالانه متوجه شرکت خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش شرکت مکث موتور در سراسر کشور مراجعه کنید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟