نمایندگی تیگارد توسط شهرک اتومبیل گودرزی در کرج افتتاح شد

چهارشنبه - 9 خرداد 1403

پیشرانه – مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای خودرویی را بر عهده دارد، در راستای تکمیل سبد محصولات، نمایندگی فروش و خدمات تیگارد با کد ۶۸۰۱ را در شهر کرج افتتاح کرد. این نمایندگی که در شهر کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج قرار دارد با حضور […]

پیشرانه – مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای خودرویی را بر عهده دارد، در راستای تکمیل سبد محصولات، نمایندگی فروش و خدمات تیگارد با کد ۶۸۰۱ را در شهر کرج افتتاح کرد.

این نمایندگی که در شهر کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج قرار دارد با حضور مدیران شرکت سانیار موتور، مدیران شهرک اتومبیل گودرزی و اصحاب رسانه افتتاح شد.

بهزاد چهارده چریک مدیرعامل شرکت سانیار موتور پارسیان افزود: بعد از تجربه تولید تیگارد ایکس۳۵ و استقبالی که از این محصول انجام شد در فکر توسعه سبد محصولات شرکت تیگارد موتور با عرضه خودروهای جدید بودیم و البته توسعه شبکه نمایندگی یکی از برنامه های اصلی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت سانیار موتور پارسیان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت از ورود دو محصول جدید در سگمنت شاسی بلند و پیکاپ به سبد محصولات تیگارد موتور خبر داد.

همچنین سامان گودرزی، مالک مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی در خصوص هدف افتتاح این شوروم گفت: به منظور گسترش فعالیت عرضه محصولات اقدام به افتتاح این نمایشگاه جدید کردیم و در آینده نیز نمایندگی های بیشتر به شبکه این مجموعه اضافه خواهد شد.

باز کردن گالری تصاویر
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟