اولین نمایندگی بی ام کارز به شهرک اتومبیل گودرزی رسید

پنجشنبه - 10 خرداد 1403

پیشرانه – اولین نمایندگی بی ام کارز به شهرک اتومبیل مبیل گودرزی رسید این نمایندگی با کد ۱۰۰۱ در غرب تهران واقع شده است . اولین نمایندگی بی ام کارز به شهرک اتومبیل مبیل گودرزی رسید این نمایندگی با کد ۱۰۰۱ در غرب تهران واقع شده است . و حالا اگر از بزرگراه شهید همدانی […]

پیشرانه – اولین نمایندگی بی ام کارز به شهرک اتومبیل مبیل گودرزی رسید این نمایندگی با کد ۱۰۰۱ در غرب تهران واقع شده است .

اولین نمایندگی بی ام کارز به شهرک اتومبیل مبیل گودرزی رسید این نمایندگی با کد ۱۰۰۱ در غرب تهران واقع شده است .
و حالا اگر از بزرگراه شهید همدانی و بلوار کاج العبور کنید شاهد رخ نمایی محصولات بی ام کارز شامل بستیون T77، هونگچی EQM5و هونگچی H5 خواهید بود .

بی ام کارز بازوی وارداتی گروه بهمن است که خدا آن واردات خودرو های باکیفیت با تکنولوژی های روز دنیا است و در راستای معرفی خودروهای EVو PHEVگام خواهد برداشت.
شهرک اتومبیل مبیل گودرزی به عنوان نماینده بی ام کارز اکنون در غرب تهران میزبان علاقمندان و متقاضیان خودرو های هونگچی و بستیون است تا بتوانند از نزدیک با این خودرو ها آشنا شوند

بستیون T۷۷

بستیون T۷۷ را می‌توان یه کراس اوور زیبا در طراحی دانست که از محصولات شاخص FAWاست و با استفاده از خطوط درست برروی کاپوت ث بدنه چهره ای خشن به این خودرو داده است .این خودرو چند ماهی است توسط بی ام کارز وارد ایران شده است و با استقبال خوبی در سامانه فروش خودروهای وارداتی مواجه شده است و اکنون شهرک اتومبیل گودرزی این خودرو را مجموعه خود قرار داده تا علاقمندان بتوانند از ثبت نام در سامانه از نزدیک با این خودرو آشنا شوند.

بستیون T۷۷ یک قلب تپنده ۱.۵ لیتری توربو شارژدارد که  مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم است . این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۸ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند.

هونگچی E-QM۵

یکی از خودرو های جذاب برقی این روز های بازار وارداتی کشور هونگچی E-QM۵ است این خودرو  توان پیمایش ۴۳۱ کیلومتر را دارد و در بین رقبا جایگاه قابل قبولی دارد . این خودرو از پر طرفدار ترین خودرو های برقی در کشور چین است که فروش قابل توجه ای را در این کشور رقم زده است و جای خود را در بالای جدول فروش خ‌داروهای برقی در این کشور حفظ نموده است .

پیشرانه برقی در این هونگچی EQM5 سوار بر محور جلو است و توان تولید نهایت قدرت ۱۳۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر را دارد. ظرفیت باتری ۵۴ کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ کامل پک باتری این خودرو می توان مسافت ۴۳۱ کیلومتر را پیمود.

باز کردن گالری تصاویر
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟