شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک اعلام شد+خرداد۱۴۰۳

پنجشنبه - 10 خرداد 1403

پیشرانه – شرکت ایران خودرو شرایط فروش تیپ از خودروی تارا را اعلام کرد. ایران خودرو طی فراخوانی اقدام به عرضه تارا دستی و اتوماتیک با الویت زمستان ۱۴۰۳ کرده است  مشتریان می توانند در زمان تعیین شده که ۱۰ روز در نظر گرفته شده است با مراجعه به سایت esale.ikco.ir برای خرید خودروی مد […]

پیشرانه – شرکت ایران خودرو شرایط فروش تیپ از خودروی تارا را اعلام کرد.

ایران خودرو طی فراخوانی اقدام به عرضه تارا دستی و اتوماتیک با الویت زمستان ۱۴۰۳ کرده است  مشتریان می توانند در زمان تعیین شده که ۱۰ روز در نظر گرفته شده است با مراجعه به سایت esale.ikco.ir برای خرید خودروی مد نظر خود اقدام نمایند.

شرایط فروش تارا دستی 

ایران خودرو در این شرایط فروش برای متقاضیان  جهت انتخاب خودروی تارا دستی با اولویت زمستان ۱۴۰۲، دو روش فروش قرار داده است. اولین روش، فروش فوق العاده ۹۰ روزه کاری  با مبلغ قابل واریز ۵,۸۷۱,۲۶۴,۰۰۰ ریال ودر روش دوم، پیش‌فروش با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ و مبلغ قابل واریز ۲,۹۳۵,۶۳۲,۰۰۰ ریال است.

تارا اتوماتیک

اما برای خریداران تارا اتوماتیک هم نیز دو روش خرید قرار گرفته است. متقاضیان خرید خودروی تارا اتوماتیک با اولویت زمستان ۱۴۰۲ میتوانند یکی از این دوروش را انتخاب کنند. روش اول، فروش فوق العاده ۹۰ روزه  کاری با مبلغ قابل واریز ۶,۸۹۳,۰۹۹,۰۰۰ ریال و روش دوم، پیش‌فروش با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ و مبلغ قابل واریز ۳,۴۴۶,۵۴۹,۰۰۰ ریال می‌باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟