شرایط فروش اقساطی شاسی‌بلند دایون با تحویل ۹۰ روزه + جدول خرداد ۱۴۰۳

چهارشنبه - 16 خرداد 1403

پیشرانه – شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش شاسی‌بلند دایون Y7، را ویژه خرداد ۱۴۰۳اعلام کرده است. پیش پرداخت خرید خودرو در حال حاضر ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعیین شده و برای خرید دایون Y7، خریداران می‌توانند از تسهیلات ویژه بانکی با سقف ۷ میلیارد ریال بهره‌مند شوند. این وام با نرخ سود مشارکت ۲۴ درصد در […]

پیشرانه – شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش شاسی‌بلند دایون Y7، را ویژه خرداد ۱۴۰۳اعلام کرده است. پیش پرداخت خرید خودرو در حال حاضر ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعیین شده و برای خرید دایون Y7، خریداران می‌توانند از تسهیلات ویژه بانکی با سقف ۷ میلیارد ریال بهره‌مند شوند. این وام با نرخ سود مشارکت ۲۴ درصد در سال ارائه می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه در این طرح، مدت زمان بازپرداخت اقساطی است. خریداران می‌توانند اقساط خود را تا ۴۸ ماه (چهار سال) پرداخت کنند. علاوه بر این، شرکت صنایع خودروسازی ایلیا برای افرادی که در پرداخت اقساط با تأخیر مواجه شوند، نرخ سود ۳۶ درصد در سال را در نظر گرفته است. امکان بازپرداخت مبلغ پیش‌پرداخت با کسر ۹ درصد سود انصراف وجود دارد. از لحاظ رنگ‌بندی، دایون Y7 در سه گزینه سفید، مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو پس از دریافت دعوتنامه و انجام مراحل خرید، حدود ۹۰ روز کاری برآورد شده است.

فروش دایون Y7 با تسهیلات ویژه تا ۴۸ ماه ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳

خودرو دایون Y7
قیمت خودرو زمان تحویل و با ارسال دعوتنامه
پیش پرداخت (ریال) ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سود مشارکت (سالانه) ۲۴ درصد
سود تاخیر(سالانه) ۳۶ درصد
سود انصراف (سالانه) ۹ درصد
رنگ ها سفید، مشکی، خاکستری
زمان ۹۰ روز کاری
سقف تسهیلات بانکی ۷ میلیارد ریال
بازپرداخت اقساطی تا ۴۸ ماه

 

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟