محصولات اوپل در شیراز رونمایی شد

چهارشنبه - 23 خرداد 1403

پیشرانه – آیین رونمایی رسمی ترا و سه محصول وارداتی این شرکت(اوپل) نیز امروز در محل نمایشگاه خودرو شیراز انجام شد. خبرنگاران در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو در شهر شیراز،شرکت پرشیا خودرو در قالب “گروه پرشیا موبیلیتی” آماده حضوری پرقدرت و هیجان‌انگیز در این رویداد مهم بود چرا که آیین رونمایی رسمی ترا و […]

پیشرانه – آیین رونمایی رسمی ترا و سه محصول وارداتی این شرکت(اوپل) نیز امروز در محل نمایشگاه خودرو شیراز انجام شد.

خبرنگاران در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو در شهر شیراز،شرکت پرشیا خودرو در قالب “گروه پرشیا موبیلیتی” آماده حضوری پرقدرت و هیجان‌انگیز در این رویداد مهم بود چرا که آیین رونمایی رسمی ترا و سه محصول وارداتی این شرکت(اوپل) نیز امروز در محل نمایشگاه خودرو شیراز انجام شد.

همچنین کامیونت خودروسازان بونیز نیز در این مراسم رونمایی شد. نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شیراز برگزار خواهد شد و پرشیا خودرو در سالن نرگس پذیرای علاقمندان است. ساعات بازدید از این رویداد از ۱۷ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

گروه پرشیا خودرو که از قبل نمایندگی نشان بی ام و را بر عهده دارد به تازگی به سراغ محصولات نشان اوپل رفته و قصد دارد بار دیگر پای محصولات اوپل را به ایران باز کند. این شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از سه خودرو اوپل کورسا، اوپل موکا و اوپل کراس لند رونمایی کرد.

همچنین ترا،شاسی بلند قدرتمند این شرکت به طور رسمی رونمایی شد تا بزودی شاهد حضورش در خیابان‌ها باشیم.

باز کردن گالری تصاویر
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟