فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو

فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو دیزل+ جزییات

دوشنبه - 16 تیر 1399

پیشرانه – فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو دیزل( بنزینی و دیزلی) با دو شیوه نقدی و اقساطی و با تحویل حداکثر تا آذر ماه ۹۹ از ۱۷ تیر ماه کلید می‌خورد.

پیشرانه – فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو دیزل( بنزینی و دیزلی) با دو شیوه نقدی و اقساطی و با تحویل حداکثر تا آذر ماه ۹۹ از ۱۷ تیر ماه کلید می‌خورد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو در ادامه برنامه ریزی‌های خود برای فروش ویژه خودرو در سال جاری، پس دو دوره فروش سه ماهه و یک ساله محصولات پرتیراژ خود به روش قرعه کشی، این بار فروش جدید وانت پیکاپ بنزینی و دیزلی را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس اعلام این شرکت، وانت پیکاپ بنزینی فوتون با استاندارد یورو۵، ۵۱۵ میلیون تومان و وانت پیکاپ دیزلی با استاندارد یورو۵، ۵۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مشتریانی که با روش نقدی این خودروها را خریداری می‌کنند تخفیف خواهند گرفت و مشتریانی که قصد دریافت این ماشین‌ها با روش قسطی را دارند، باید سودی سالان پرداخت کنند.

در فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو در مدل بنزینی، چهار روش نقدی در نظر گرفته شده است. مشتریانی که بتوانند در مرحله نخست ثبت نام، تمام پول ماشین را یک جا بپردازند، ده میلیون تومان تخفیف خواهند گرفت و خودروهایشان در مرداد ماه امسال تحویل می‌شود. در روش دوم، مشتری ۴۲۰ میلیون تومان را در ابتدا و سپس ۴۰ میلیون تومان را یک ماه پس از ثبت نام و ۴۷ میلیون تومان را دو ماه پس از ثبت نام واریز می‌کند و با تخفیف هشت میلیون تومانی، ماشین خود را در شهریور امسال تحویل می‌گیرد. در روش سوم، تخفیف شش میلیون تومانی در نظر گرفته شده که بر این اساس ۳۴۰ میلیون تومان در گام نخست، ۸۰ میلیون تومان در ماه اول ثبت نام و ۸۹ میلیون تومان در ماه دوم دریافت می‌شود و ماشین در شهریور تحویل خواهد شد.

این شرکت در فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو دو تخفیف چهار میلیون تومانی نیز برای کسانی در نظر گرفته که در زمان ثبت نام به ترتیب امکان پرداخت ۳۲۰ و ۳۰۰ میلیون تومان را خواهند داشت و در گام‌های بعدی به ترتیب ۶۳ و ۷۵ میلیون تومان در ماه نخست، ۶۴ و ۶۸ میلیون در ماه دوم و همین رقم را قبل از تحویل خودرو در گام سوم پرداخت می‌کنند. خودرو این دسته از متقاضیان نیز در مهر ماه امسال تحویل می‌شود.

در روش‌های قسطی، تخفیفی در نظر گرفته نشده است. در روش نخست متقاضی ۲۴۵ میلیون تومان را در زمان ثبت نام واریز می‌کند و در ماه نخست ۴۰ میلیون، ماه دوم ۳۰ میلیون و ماه سوم یا پیش از دریافت خودرو ۲۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. مابقی مبلغ در قالب ۲۴ چک ماهیانه با مبلغ ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان( با سود سالانه ۲۵ درصد) یا ۱۸ چک با مبلغ ماهیانه ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان( با سود سالانه ۲۴.۵ درصد) اخذ می‌شود.

در روش بعدی، ۲۳۵ میلیون تومان در زمان ثبت نام گرفته می‌شود و سپس در سه مرحله مشتری مبالغ ۵۰، ۴۰ و ۴۰ میلیون تومانی را به ایران خودرو می‌پردازد و مابقی در چک‌های ۱۸ یا ۱۲ ماهه با مبلغ ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گرفته می‌شود.

در روش بعدی اقساطی فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو، که تخفیفی دو میلیون تومانی دارد، مشتری ابتدا ۲۲۵ میلیون تومان واریز می‌کند و سپس در سه مرحله ۶۰، ۵۴ و ۵۴ میلیون تومان می‌پردازد و مابقی در ۱۲ چک ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی یا شش چک، ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی تحویل می‌شود.

در روش آخر، باز هم مشتری دو میلیون تومان تخفیف خواهد گرفت اما باید در ابتدا ۲۴۵ میلیون و در سه گام بعدی به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۱۸ میلیون تومان بپردازد و مبلغ باقی مانده را در ۱۸ چک هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی یا سه فقره چک ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بپردازد. در ذیل این روش ایران خودرو اعلام کرده مشتری می‌تواند به جای پرداخت مبلغ ۲۴۵ میلیون، ۲۳۵ میلیون تومان را در ابتدا بپردازد و قسط نخست را ۵۰ میلیون تومانی واریز کند. در این روش نیز امکان تسویه با پرداخت پنج چک ۲۹ میلیون تومانی وجود خواهد داشت. تمامی خودروهایی که در این چارچوب به فروش گذاشته شده‌اند، در آبان و آذر امسال تحویل می‌شوند.

در کنار محصول بالا در فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو دیزل مدل دیزلی این ماشین نیز عرضه شده است. این ماشین که قیمت آن ۵۵۵ میلیون تومان اعلام شده، در روش نقدی ۱۰ میلیون تومان تخفیف خورده است. همچنین به مشتریانی که بتوانند در زمان ثبت نام ۴۳۰ میلیون تومان پرداخت کرده و در دو ماه ۵۹ و ۵۸ میلیون تومان واریز کنند، تخفیف هشت میلیونی، به افرادی که در گام نخست ۳۵۰ میلیون و در دو ماه بعد به ترتیب ۱۰۰ و ۹۹ میلیون واریز کنند، تخفیف شش میلیونی، به افرادی که در گام نخست ۳۳۰ میلیون، در ماه اول ۷۳، ماه دوم ۷۴ و ماه سوم نیز ۷۴ میلیون پرداخت کنند، تخفیف چهارمیلیونی و به افرادی که در مرحله ثبت نام ۳۰۰ میلیون، در ماه نخست ۹۰ میلیون، ماه دوم ۸۰ میلیون و ماه سوم ۸۱ میلیون واریز کنند تخفیف چهار میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. خودرو این افراد بر اساس اولویت نقدی تا پرداخت گام به گام از مرداد تا مهر ۹۹ تحویل خواهد شد.

در روش‌های قسطی فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو نیز چند گزینه در نظر گرفته شده است. در روش اول، مشتری ۲۵۰ میلیون تومان را نقدی پرداخت می‌کند و سپس در ماه‌های اول و دوم دو واریز ۵۰ میلیونی و در ماه سوم واریز ۲۵ میلیون تومانی خواهد داشت و مابقی را با ۲۴ چک ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومانی یا ۱۸ چک ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت می‌کند.

در روش بعدی، مشتری ۲۴۰ میلیون تومان در زمان ثبت نام واریز می‌کند. در ماه نخست ۶۰، ماه دوم ۵۳ و ماه سوم یا پیش از دریافت ماشین ۵۳ میلیون می‌پردازد و مابقی را در ۱۸ چک ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی یا ۱۲ چک ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت خواهد کرد. در روش بعدی در فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو مشتری ۲۳۰ میلیون تومان را در ابتدا و سپس ۷۰، ۶۶ و ۶۷ میلیون تومان را در گام‌های سه گانه می‌پردازد و در نهایت مبلغ باقی مانده را در ۱۲ چک  ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی یا شش چک ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی واریز خواهد کرد.

در آخرین روش، متقاضی ابتدا ۲۵۰ میلیون تومان را در زمان ثبت نام واریز می‌کند و سپس در سه مرحله مبالغ ۵۰، ۵۰ و ۲۳ میلیون تومانی را می‌پردازد و عدد باقی مانده را در ۱۸ چک، هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی یا سه چک ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی واریز خواهد کرد. در این روش متقاضی همچنین می‌تواند در گام نخست ۲۴۰ میلیون و در ماه اول ۶۰ میلیون، ماه دوم ۵۵ میلیون و در گام سوم ۷۸ میلیون تومان بدهد و رقم باقی مانده را در پنج چک ۲۹ میلیون تومانی پرداخت کند.

بر اساس اعلام ایران خودرو دیزل تحویل قسطی مدل دیزل در فروش ویژه وانت پیکاپ ایران خودرو نیز در آبان و آذر ۹۹ انجام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو دیزل از ۱۷ تیر ثبت نام خود را نهایی کنند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟