فروش ویژه یهمن موتور

فروش ویژه بهمن موتور فردا آغاز می‌شود

دوشنبه - 11 شهریور 1398

پیشرانه- بهمن موتور فروش ویژه وانت کارا را از فردا سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه آغاز می‌کند.

پیشرانه- بهمن موتور فروش وانت کارا به صورت ویژه را از فردا سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه آغاز می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه قیمت اعلام‌شده از سوی بهمن موتور برای وانت تک کابین ۸۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و برای وانت دو کابین ۹۶ میلیون ۲۶۰ هزار تومان است.

بر اساس اعلام بهمن موتور علاقه‌مندان به خرید وانت کارا تک کابین می‌توانند ۵۵ میلیون تومان و یا ۶۵ میلیون تومان برای پیش‌پرداخت این خودرو بپردازند.

بر این اساس در صورت پرداخت ۵۵ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت خریدار می‌بایست مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک با رقم ۱۶ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان در تاریخ‌های ۱۰ آبان و ۲۵ آذر ۹۸ بپردازد.

اما درصورتی‌که خریدار بتواند مبلغ ۶۵ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازد می‌تواند مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به با رقم ۱۱ میلیون ۴۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان در تاریخ‌های ۱۰ آبان و ۲۵ آذر یا ۲ چک با رقم ۱۱ میلیون و ۸۹۵ هزار و یک‌صد تومان در تاریخ‌های ۲۵ آذر و ۲۵ اسفند ۹۸ و یا ۴ چک با رقم ۶ میلیون ۴۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان در تاریخ‌های ۲۵ آذر و ۲۵ اسفند ۹۸،۲۵ خرداد و ۲۵ شهریور ۹۹ بپردازد.

همچنین بهمن موتور اعلام کرده علاقه‌مندان به خرید وانت کارا ۲ کابین می‌توانند ۵۸ میلیون تومان و یا ۶۷ میلیون تومان برای پیش‌پرداخت این خودرو بپردازند.

بر این اساس در صورت پرداخت ۵۸ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت خریدار می‌بایست مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک با رقم ۲۰ میلیون و ۱۹۱ هزار و هفت‌صد تومان در تاریخ‌های ۱۰ آبان و ۲۵ آذر ۹۸ بپردازد.

اما درصورتی‌که خریدار بتواند مبلغ ۶۷ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازد می‌تواند مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به با رقم ۱۵ میلیون ۵۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان در تاریخ‌های ۱۰ آبان و ۲۵ آذر یا ۲ چک با رقم ۱۶ میلیون و ۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان در تاریخ‌های ۲۵ آذر و ۲۵ اسفند ۹۸ و یا ۴ چک با رقم ۸ میلیون ۶۹۰ هزار تومان در تاریخ‌های ۲۵ آذر و ۲۵ اسفند ۹۸،۲۵ خرداد و ۲۵ شهریور ۹۹ بپردازد.

گفتنی است جدول اعلام‌شده از سوی بهمن موتور برای فروش وانت کارا یک کابین و ۲ کابین به شرح زیر است.

فروش وانت کارا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟