فروش اینترنتی سایپا آغاز شد

چهارشنبه - 13 شهریور 1398

پیشرانه- فروش اینترنتی خودروهای سایپا صبح امروز ساعت ۱۱ از طریق وب‌سایت این شرکت آغاز شد.

پیشرانه- فروش اینترنتی خودروهای سایپا صبح امروز ساعت ۱۱ از طریق وب‌سایت این شرکت آغاز شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است در جدیدترین شرایط فروش اعتباری محصولات خود ۳ خودرو تیبا، ساینا و سایپا ۱۵۱ به‌صورت نقدی و اعتباری فروخته می‌شود.

فروش نقدی

بر اساس اعلام سایپا در بین این خودروها ساینا که در ۲ مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی عرضه می‌شود به‌صورت نقدی و اعتباری و خودروهای دیگر تنها به‌صورت اعتباری فروخته خواهد شد.

در اطلاعیه فروش اینترنتی سایپا آمده است خودرو ساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و ساینا دنده رینگ آلومینیومی باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به‌صورت نقدی و با تحویل ۳۰ روزه فروخته می‌شود.

فروش اعتباری

در بخش دیگر این اطلاعیه فروش اینترنتی سایپا نیز آمده است خودرو تیبا SX رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام که بازپرداخت آن در ۳ فقره چک با فواصل چهار ماه و رقم یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود واگذار می‌شود.

خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی با پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام که بازپرداخت آن در ۳ فقره چک با فواصل چهار ماه و رقم یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود واگذار می‌شود.

اما ساینا این خودرو نیز در مدل رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۵۱ میلیون ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام که بازپرداخت آن در ۳ فقره چک با فواصل چهار ماه و رقم یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود واگذار می‌شود.

این خودرو اما وقتی به رینگ آلومینیومی مجهز می‌شود برای خرید آن باید ۵۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۰۷ تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت سایپا واریز و ۱۰ میلیون تومان مابقی را که در ۳ چک به فواصل ۴ ماه و با رقم ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۰۰ به سایپا پرداخت کرد.

سایپا ۱۵۱ نیز به‌عنوان پایه ثابت فروش اعتباری در این طرح فروخته می‌شود. برای خرید این خودرو نیاز به واریز نقدی ۳۶ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ خواهد بود. ۴ میلیون تومان باقی‌مانده باید در سه چک چهارماهه با رقم یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ به سایپا بازگردانده شود.

جدول فروش اینترنتی سایپا به شرح زیر است

فروش اینترنتی سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟