قیمت نهایی دیگنیتی

قیمت نهایی دیگنیتی چه زمانی اعلام می‌شود؟

سه شنبه - 26 اسفند 1399

پیشرانه – قیمت نهایی دیگنیتی  هنوز مشخص نشده و معاون مدیرعامل گروه و رییس سازمان فروش و خدمات فروش گروه بهمن می‌گوید نرخ‌های فعلی شایعه هستند.

پیشرانه – قیمت نهایی دیگنیتی  هنوز مشخص نشده و معاون مدیرعامل گروه و رییس سازمان فروش و خدمات فروش گروه بهمن می‌گوید نرخ‌های فعلی شایعه هستند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» امیر میرمنصف گفته: شایعات منتشر شده پیرو شرایط فروش و قیمت نهایی دیگنیتی در فضای مجازی کاملا بی اساس است. تاکنون هیچ قیمت و شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی از طریق شرکت بهمن موتور اعلام نشده است. نمونه‌های حاضر در نمایندگی‌ها تنها برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده‌ است و ثبت نام در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

او درباره ثبت نام خودرو دیگنیتی نیز گفت: اطلاع رسانی شرایط فروش کلیه محصولات گروه بهمن مانند دیگنیتی از طریق وبسایت گروه بهمن و کانال‌های رسمی این شرکت در شبکه های اجتماعی صورت می‌گیرد و متقاضیان محترم در صورت تمایل می توانند از این طریق پیگیری لازم را داشته باشند.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه تجاری سازی و تولید فاز آزمایشی محصول دیگنیتی در اسفند ماه امسال محقق شد، اظهار کرد: توانستیم وعده ی خود را در خصوص زمان عرضه فاز آزمایشی دیگنیتی عملی کنیم. تولید انبوه محصول از اویل سال آینده آغاز و ثبت نام برای عموم در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

میرمنصف ضمن تکذیب قیمت‌های ارائه شده در رسانه‌های مکتوب و مجازی گفت: هیچ قیمت و شرایط فروشی برای دیگنیتی تاکنون از طریق شرکت مشخص و اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملا بی اساس است، همچنین هیچ حواله ی فروشی تاکنون صادر و قیمت نهایی دیگنیتی هنوز مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: ورود دیگنیتی به نمایندگی ها تنها برای بازدید و پایش نیاز مشتریان و بازار و همچنین اطلاع از بازخورد فنی محصول در تست های رانندگی است تا در توسعه و تولید انبوه آتی، آن‌ها را مد نظر قرار دهیم. به دلیل تقاضای خرید و استقبال زیاد از خودرو دیگنیتی تصمیم گرفتیم با افزایش تعداد تولید و امکان عرضه بیشتر به صورت فروش فوری از سال آینده به بازار عرضه کنیم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟