پژو 2008 نسل جدید

پژو ۲۰۰۸ نسل جدید چه تغییراتی کرده است

جمعه - 25 مرداد 1398

پیشرانه- پژو برندی که سال ها است با کشور ما عجین شده چندی پیش نسل جدید ۲۰۰۸ را معرفی کرد. به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» پژو ۲۰۰۸ نسل جدید چهره‌اش در زبان طراحی بسیار به پژو ۲۰۸ نزدیک است. این خودرو از چراغ روزتاب LED عمودی، جلوپنجره چهارگوش با طرح جدید، طراحی متفاوت سپرها […]

پیشرانه- پژو برندی که سال ها است با کشور ما عجین شده چندی پیش نسل جدید ۲۰۰۸ را معرفی کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» پژو ۲۰۰۸ نسل جدید چهره‌اش در زبان طراحی بسیار به پژو ۲۰۸ نزدیک است.

این خودرو از چراغ روزتاب LED عمودی، جلوپنجره چهارگوش با طرح جدید، طراحی متفاوت سپرها و مه‌شکن‌ها، کاپوت و گلگیرهای پف‌کرده، چراغ‌های افقیِ عقب و چندضلعیِ جلو، رینگ‌های بزرگ ۱۸ اینچی و خطوط شکسته و درعین‌حال محو بدنه بهره می برد.

پژو ۲۰۰۸ جدید در چینش و طراحی کابین شباهت زیادی به سایر مدل‌های پژو دارد و در رنگ‌آمیزی متنوع پنل درها، بهره‌گیری از مواد باکیفیت‌تر نظیر آدامیت و آلکانتارا، غربیلک فرمان جمع‌وجور تر، دو نمایشگر HD لمسی داشبورد، سامانه i-Cockpit سه‌بعدی تمام دیجیتال پژو (در تریم‌های مجهز)، هدآپ دیسپلی سه‌بعدی کاملا از دیگر مدل های این برند فرانسوی نشات گرفته است.

پژو ۲۰۰۸ جدید امکاناتی همچون سیستم Hi-Fi برند FOCAL فرانسه، سامانه‌های کمکی پارک، رانندگی و توقف اضطراری، سه حالت رانندگی معمولی ، اقتصادی و اسپرت ، کمکی حرکت در سرپایینی مجهز به فناوری کنترل چسبندگی به زمینر، نورپردازی مخفی، ۴ خروجی USB، پدال‌های آلومینیومی و رهیاب سه‌بعدی TomTom که البته در چهار تریم Active، Allure، GT Line و GT توزیع متفاوتی دارند همگی از یک کراس‌اوور شهری به‌روز شده و کاربردی را در خود جای داده است.

پیشرانه نسل جدید پژو ۲۰۰۸

اگر به سراغ پیشرانه پژو ۲۰۰۸ نسل جدید برویم در نسخه بنزینی از ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری با خروجی ۱۰۰ تا ۱۵۵ اسب بخار استفاده می‌کند و در نسخه دیزل پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۰۰ و ۱۳۰ اسب بخاری دارد که با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک خودرو را به حرکت در می آورد.

گفتنی است نسل قدیمی تر این خودرو چندی پیش از سوی گروه صنعتی ایران خودرو در کشورمان عرضه شد اما بعد روع دوباره تحریم ها و خروج پژو ایران خودرو نتوانست این خودرو را به بازار عرضه کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟