فروش دایون Y7 در دور جدید سامانه

دوشنبه - 20 آذر 1402

پیشرانه – صنایع خودروسازی ایلیا برنامه دارد تا فروش دایون Y7 را در دور جدید سامانه و ویژه آذر ۱۴۰۲ انجام دهد. در دوره جدید سامانه فروش خودروهای داخلی صنایع خودروسازی ایلیا با دایون Y7 حضور دارد. دایون Y7 در این شرایط فروش با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود. همچنین قیمت […]

پیشرانه – صنایع خودروسازی ایلیا برنامه دارد تا فروش دایون Y7 را در دور جدید سامانه و ویژه آذر ۱۴۰۲ انجام دهد.

در دوره جدید سامانه فروش خودروهای داخلی صنایع خودروسازی ایلیا با دایون Y7 حضور دارد. دایون Y7 در این شرایط فروش با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود. همچنین قیمت این شاسی بلند آفرودی یک میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان است. جریمه تاخیر برای تحویل این خودرو ۲۰ درصد تعیین شده و متقاضیان می توانند این خودرو را با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری (کمتر از ۹۰ روز کاری) نیز تحویل بگیرند.

دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۴K22 مجهز است که توان تولید نهایت قدرت و گشتاور ۲۱۵ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ ها می رسد و قابلیت دنده سبک و سنگین را برای این شاسی بلند دو دیفرانسیل داریم.

در دایون Y7 امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سانروف، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، تهویه الکترونیکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و سنسور TPMS را دارد. قرار است در نسخه فول تر با نام دایون Y7 پلاس امکانات دیگری نظیر رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه و سنسور پارک جلو و عقب هم اضافه شوند.

در حال حاضر دایون Y7 تنها شاسی بلند آفرودی و دو دیفرانسیل بازار ایران است که با ۷ صندلی به دست مشتریان می رسد. در محدوده قیمتی دایون Y7، پیکاپ های دو دیفرانسیل و آفرودی حضور دارند. صنایع خودروسازی ایلیا در چند هفته گذشته تیراژ تولید این شاسی بلند چینی را در کارخانه خود افزایش داده است. همچنین زیرساخت های تولید در این خودروساز خصوصی توسعه پیدا کرده است.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟