آغاز فروش نقدی ام وی ام X55 از سوی مدیران خودرو

دوشنبه - 7 بهمن 1398

پیشرانه- فروش نقدی ام وی ام X55 از سوی مدیران خودرو آغاز شد.

پیشرانه- فروش نقدی ام وی ام X55 از سوی مدیران خودرو آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو فروش نقدی ام وی ام X55 و دیگر محصولات ام وی ام خبر داد، خودروهای X22  را در چهار مدل، ۳۱۵s و X33s  از دیگر محصولات این فروش نقدی خواهند بود.

این شرکت همچنین اعلام کرد خودرو ام وی ام X55 با قیمت نقدی ۳۸۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان با موعد تحویل ۳۰ روزه کاری به فروش می رساند.

خودرو ام وی ام X33s را در مدل اتومات اسپرت با قیمت نقدی ۲۴۷ میلیون ۸۰۰ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه کاری به فروش می رساند.

ام وی ام X22 را  در مدل های دنده ای لاکچری با قیمت نقدی ۱۷۹ میلیون ۷۰۰ هزار تومان، مدل دنده ای اکسلنت اسپرت با قیمت نقدی ۱۸۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان، مدل اتومات لاکچری با قیمت نقدی ۲۰۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و مدل اتومات اسپرت اکسلنت با قیمت نقدی ۲۱۲ میلیون تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه کاری به فروش می رساند.

ام وی ام ۳۱۵s در مدل دنده ای اکسلنت اسپرت با قیمت نقدی ۱۴۳ میلیون ۴۰۰ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه کاری به فروش می رساند.

ام وی ام ۳۱۵s به یک موتور بنزین‌سوز تنفس طبیعی با بهره‌مندی از گنجایش ۱۴۹۷ سی‌سی مجهز است. یک موتور چهار سیلندر و شانزده سوپاپ که قادر است حداکثر توانی معادل ۱۰۷ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه ایجاد کند. حداکثر گشتاور خروجی این خودرو نیز برابر با ۱۴۰ نیوتن‌متر با احتساب ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه برآورد می‌شود.

ام وی ام X22 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور ۶۰۰۰rpm برابر با ۱۰۵ اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل ۱۳۵ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۲۷۵۰ در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

ام وی ام X33 از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری (۱۹۷۱ سی سی) شانزده سوپاپه مجهز به فناوری DVVT-i تشکیل شده است که قادر به تولید توان خروجی معادل ۱۳۶ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور حاصل از آن در دور موتور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰rpm، معادل ۱۸۰ نیوتن متر است.

ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) با پیشرانه ۲‌ لیتری، مجهز به جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT است، ضمن اینکه میانگین مصرف سوخت ۹ تا ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

همچنین جدول فروش نقدی ام وی ام X55  و دیگر محصولات مدیران خودرو به شرح زیر است.

فروش نقدی ام وی ام X55

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟