شرایط فروش و پیش فروش اطلس G ویژه متقاضیان عادی + جدول بهمن ۱۴۰۲

یکشنبه - 1 بهمن 1402

سایپا در بخشنامه جدید خود، شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش خودرو اطلس G را اعلام کرد. این طرح مخصوص آن دسته از متقاضیان عادی است که در خردادماه سال جاری برای خرید اطلس و ساینا S دوگانه‌سوز ثبت‌نام کرده و در تاریخ ۳۰ دی‌ماه پیامک سایپا را روی گوشی همراه خود دریافت کرده‌اند. در […]

سایپا در بخشنامه جدید خود، شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش خودرو اطلس G را اعلام کرد. این طرح مخصوص آن دسته از متقاضیان عادی است که در خردادماه سال جاری برای خرید اطلس و ساینا S دوگانه‌سوز ثبت‌نام کرده و در تاریخ ۳۰ دی‌ماه پیامک سایپا را روی گوشی همراه خود دریافت کرده‌اند.

در طرح فروش فوق‌العاده اطلس G این خودرو با قیمت ۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان در رنگ‌های مختلف از جمله سفید، مشکی، نوک‌مدادی و نقره‌ای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

در طرح پیش فروش اطلس G متقاضی می‌بایست نصف بهای فعلی خودرو معادل ۲۰۳ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کند. الباقی پول بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان تسویه می‌شود. تحویل خودروهای طرح پیش‌فروش نیز در مرداد و شهریورماه سال ۱۴۰۳صورت می‌گیرد. جزئیات کامل طرح فروش و پیش‌فروش اطلس G را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش فوق العاده اطلس ویژه متقاضیان عادی در بهمن ۱۴۰۲

نام خودرو قیمت خودرو رنگ‌های قابل عرضه موعد تحویل
اطلس G ۴۰۶.۶۱۵.۰۰۰ تومان مشکی، مشکی‌کرم، سفیدمشکی، سفیدقرمز، نوک‌مدادی، نقره‌ای‌مشکی، کرم‌مشکی، سبزمشکی، قرمزمشکی، مسی‌مشکی، قهوه‌ای‌کرمی ۹۰ روزه

 

جدول شرایط پیش فروش اطلس ویژه متقاضیان عادی در بهمن ۱۴۰۲

 

نام خودرو پیش‌پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل
اطلس G ۲۰۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مرداد و شهریور ۱۴۰۳

 

نگاهی بر مشخصات اطلس G

 

اطلس G سایپا در حقیقت یک فیس‌لیفت سنگین روی کوییک است که جایگزین تیبا و تیبا ۲ می‌شود. این ماشین از موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور دارد. قوای محرکه به واسطه گیربکس ۵ سرعته دستی به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی خودرو در ازای پیمودن صد کیلومتر مسافت، حدود ۶.۹ لیتر اعلام شده است.

تیپ ۲ دنده‌ای اطلس یا همان اطلس G به طور خاص شامل امکاناتی همچون دوربین عقب، مانیتور ۷ اینچ، آینه تاشو برقی، روکش چرمی صندلی‌ها، صندلی‌های عقب تاشو، سانروف و سقف رنگی می‌شود.

سیستم‌های TCS، ESC، ABS، EBD، BAS، ESS، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دیلایت، اتولایت، تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده GSI، نشانگر سرویس دوره‌ای EPS، ایزوفیکس، سنسور پایش باد لاستیک‌ها، نویگیشن آفلاین و خروجی برق ۱۲ ولت از دیگر تجهیزات مشترک در هر چهار تیپ اطلس، از جمله اطلس G به حساب می‌آیند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟