شرایط فروش علی الحساب دایون Y7 ایلیا موتور با تحویل ۴ ماهه + جدول اسفند ۱۴۰۲

پنجشنبه - 10 اسفند 1402

پبشرانه – در بخشنامه جدید خودروسازی ایلیا، شاسی‌بلند دایون Y7 با قیمت علی‌الحساب به فروش می‌رسد. ثبت‌نام برای خرید این محصول به صورت آنلاین و تنها با مراجعه به وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی https://ilia-auto.com/sale امکان‌پذیر است. در طرح فروش جدید ایلیا موتور، شاسی‌بلند ۷ نفره دایون Y7 با قیمت علی‌الحساب ۸۰۳ میلیون تومان […]

پبشرانه – در بخشنامه جدید خودروسازی ایلیا، شاسی‌بلند دایون Y7 با قیمت علی‌الحساب به فروش می‌رسد. ثبت‌نام برای خرید این محصول به صورت آنلاین و تنها با مراجعه به وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی https://ilia-auto.com/sale امکان‌پذیر است.

در طرح فروش جدید ایلیا موتور، شاسی‌بلند ۷ نفره دایون Y7 با قیمت علی‌الحساب ۸۰۳ میلیون تومان به عرضه درآمده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه شده و با ارسال دعوتنامه به مشتری اعلام می‌شود. از دیگر مشخصات این طرح می‌توان به سود مشارکت ۱۵ درصد، سود انصراف ۹ درصد و سود تأخیر ۲۷ درصد اشاره کرد که همگی به صورت سالانه تعریف شده‌اند. دایون Y7 در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل‌خرید بوده و موعد تحویل آن ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است. این خودرو به عنوان مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری می‌شود.

فرصت ثبت‌نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. تمامی وجوه مربوطه می‌بایست به نام و حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز شوند. توجه داشته باشید که هزینه‌های جانبی مربوطه به شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش‌افزوده و … در فاکتور فروش لحاظ شده‌اند. ولی اگر تا موعد تحویل خودرو تغییری در نرخ‌ها به وجود آید، مابه‌التفاوت آن از خریدار دریافت می‌شود. جزئیات طرح فروش دایون Y7 با قیمت علی‌الحساب را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش دایون Y7 ایلیا موتور در اسفند ۱۴۰۲

نام خودرو دایون Y7
پیش‌پرداخت ۸۰۳ میلیون تومان
مبلغ نهایی بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتری
سود مشارکت ۱۵ درصد سالانه
سود انصراف ۹ درصد سالانه
جریمه تأخیر ۲۷ درصد سالانه
رنگ‌بندی سفید، مشکی، خاکستری
موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری

مروری بر مشخصات دایون Y7

کراس اوور ۷ نفره ایلیا موتور از پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. این گیربکس، ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور موتور را به سمت چهار چرخ انتقال می‌دهد. موتور دایون سازگار با استاندارد آلایندگی یورو۵ است و در ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۱۰.۱ لیتر بنزین مصرف می‌کند. مهم‌ترین مزیت Y7 نسبت به رقبای انگشت‌شمار خود، بهره‌مندی از سیستم ۴WD و قابلیت آفرود است.

این ماشین از سطح امکانات قابل قبولی برخوردار است. با این وجود طبق بخشنامه ایلیا موتور، مواردی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور جلو و عقب و رادار نقطه کور جزو تجهیزات اضافی به حساب می‌آیند. در صورت درخواست تجهیزات اضافی توسط مشتری، هزینه آن‌ها به صورت جداگانه از وی دریافت خواهد شد. نسخه فول آپشن دایون Y7 در حال حاضر ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

 

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟