فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو

فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو آغاز شد

پنجشنبه - 8 اسفند 1398

پیشرانه- مدیران خودرو از شروع فروش نقدی اقساطی محصولات ام وی ام خبر داد.

پیشرانه-مدیران خودرو از شروع فروش نقدی اقساطی محصولات ام وی ام خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو شرایط فروش نقدی اقساطی محصولات خود را آغاز کرده است و خودروهای ام وی ام X22 را در دو مدل، X33s  و x55 در دو مدل به صورت اعتباری به فروش می‌رساند.

مدیران خودرو همچنین X22 را  در مدل اکسلت اسپرت دنده ای با قیمت مصوب ۱۹۸ میلیون تومان و پیش پرداخت ۴۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و مدل اتومات کسلت اسپرت با قیمت مصوب ۲۲۲ میلیون ۶۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۵۵ میلیون ۶۵۰ هزار تومان به فروش می رساند.

این شرکت همچنین اعلام کرد خودرو X33s را در مدل اتومات اسپرت با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۶۵ میلیون ۵۰ هزار تومان به فروش می رساند.

مدیران خودرو همچنین x55 را  در مدل اکسلت با قیمت مصوب ۳۹۱ میلیون تومان ۷۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۱۱۷ میلیون ۵۱۰ هزار تومان و مدل کسلت اسپرت با قیمت مصوب ۳۹۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۱۱۸ میلیون ۱۱۰ هزار تومان به فروش می رساند.

گفتنی است تمامی خودرو های اعلام شده در فروش اقساطی مدیران خودرو با اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸، ۶۰ ماه قابل ثبت نام خواهد بود.

همچنین موعد تحویل تمامی خودروها ۶۰ روز کاری خواهد بود.

ام وی ام X22 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور ۶۰۰۰rpm برابر با ۱۰۵ اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل ۱۳۵ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۲۷۵۰ در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

ام وی ام X33s از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری (۱۹۷۱ سی سی) شانزده سوپاپه مجهز به فناوری DVVT-i تشکیل شده است که قادر به تولید توان خروجی معادل ۱۳۶ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور حاصل از آن در دور موتور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰rpm، معادل ۱۸۰ نیوتن متر است.

ام وی ام ایکس x55 با پیشرانه ۲‌ لیتری، مجهز به جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT است، ضمن اینکه میانگین مصرف سوخت ۹ تا ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

همچنین جدول فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو به شرح زیر است.

فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • شهرام | ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲:۲۱ ب٫ظ

    X33s رو یه جا زدین ۲۰۶ تو جدول زدین ۲۶۰
    کدومش درسته

    • پیشرانه | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۴:۱۱ ب٫ظ

      ۲۶۰ صحیح است قربان
      ممنون از تذکر شما اصلاح شد