جزییات فروش ویژه سایپا

جزییات فروش ویژه سایپا در خرداد ۹۹+ قیمت

یکشنبه - 4 خرداد 1399

پیشرانه – جزییات فروش ویژه سایپا که به مناسبت عید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌ریزی شده، همراه با فهرست قیمت محصولات از سوی این شرکت اعلام شد.

پیشرانه – جزییات فروش ویژه سایپا که به مناسبت عید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌ریزی شده، همراه با فهرست قیمت محصولات از سوی این شرکت اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ، شرکت سایپا در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـرای همـه متقاضـیان خـودرو ، حـذف دلالان و واسطه گران از بازار خودرو و ایجاد ساز وکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی خودرو، فروش فـوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد کرد.

اطلاعات ارائه شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که ثبت نام این خودروها از هفتم خرداد ماه آغاز خواهد شد. بررسی جزییات فروش ویژه سایپا نشان می‌دهد که زمان ثبت نام برای این خودروها یک هفته تعیین شده و تا ۱۴ خرداد ماه امسال ادامه دارد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا قیمت قطعی بوده و موعد تحویـل حـداکثر ۳ ماهه خواهد بود و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزی شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سایپا، در این ثبت نام، محدودیت کد ملی اعمال خواهد شد و هر کد ملی تنها مجاز ثبت نام یک دستگاه خودرو از ایران خودرو یا سایپا است.

همچنین حداقل سن خرید خودرو ۱۸ سال اعلام شده و فرد باید گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم داشته باشد.

در جزییات فروش ویژه سایپا آمده که متقاضی در ۳۶ ماه یا سه سال گذشته نباید فاکتور خودرویی در شرکت‌های سایپا و ایران خودرو داشته باشد. اسناد خودروها به مدت یک سال در رهن سایپا خواهند ماند و پس از انعقاد قرارداد و واریز وجه دوم، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف نخواهد داشت.

همچنین مشتری باید ظرف سه ماه پس از تحویل خودرو به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه کند و در طول این مدت ماشین باید حداقل هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد.

بر اساس اعلام سایپا، قیمت محصولات مقطوع بوده و ۵۰ درصد از قیمت مصوب خودرو به عنوان پیش‌ دریافت در زمان ثبت نام اولیه اخذ می‌شود. فهرست انتخاب شدگان نهایی، چهار روز پس از قرعه کشی، از طریق سایت سایپا اعلام می‌شود.

بررسی جزییات فروش ویژه سایپا نشان می‌دهد که مشتری پس از ثبت نام یک هفته برای تکمیل پرونده زمان دارد و در غیر این صورت امکان پذیرش نهایی وجود نخواهد داشت.

این شرکت جزییات خودروهایی که در این طرح به فروش گذاشته شده و قیمت در نظر گرفته شده برای این خودروها را در جدول زیر ارائه کرده است:

جزییات فروش ویژه سایپا

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟