ام وی ام X22 پلاس

ام وی ام X22 پلاس معرفی شد + ویژگی‌ها

چهارشنبه - 5 شهریور 1399

پیشرانه – ام وی ام X22 پلاس یا همان چری تیگو ایکس۳ رسما از سوی چری معرفی شد و این خودرو به عنوان جدیدترین محصول چری به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشرانه – ام وی ام X22 پلاس یا همان چری تیگو ایکس۳ رسما از سوی چری معرفی شد و این خودرو به عنوان جدیدترین محصول چری به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ام وی ام که با محوریت مدیران خودرو در سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی از محصولات خود را در بازار ایران عرضه کرده و با توجه قیمت مناسبی که در قیاس با دیگر رقبای خارجی دارد، توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد، حالا از محصول جدید خود رونمایی کرده و خودرو ام وی ام X22 پلاس به زودی به بازار خواهد آمد.

این خودرو در واقع نسخه فیس لیفت شده چری تیگو ایکس۳ است که در ایران با نام ام وی ام X22 شناخته می‌شود و حالا ماشین جدید، نسخه پلاس همین ماشین است.

در این فیس‌لیفت نمای جلو، فضای داخلی و پشت آمپر خودرو دستخوش تغییرات اساسی شده‌اند و هر چند نمای عقب و نمای جانبی هم تغییراتی داشته‌اند، ولی این تغییرات کم هستند. در نمای جلو چراغ‌های روشنایی در روز همانند اکثر کراس‌اوورهای جدید از چراغ‌های اصلی جدا و در بالاترین نقطه نمای جلویی هستند. جلو پنجره هم در انطباق با زبان طراحی جدید شرکت چری و همچون جلو پنجره نسل جدید چری تیگو ۷ و به صورت شش ضلعی است.

در فضای داخلی اصلی‌ترین و مشخص‌ترین تغییر استفاده از غربلیک جدید در چری تیگو ۳x Plus است. از این غربلیک فرمان که به فرم D-CUT است قبلاً در خودروهای چری آریزو GX یا همان آریزو ۶ و چری تیگو ۴x یا همان ام وی ام X55 استفاده شده است. در این غربلیک فرمان جای کلیدهای کروز کنترل و سامانه چند رسانه‌ای جابجا شده‌اند.

تغییر مشهود دیگر در فضای داخلی چری تیگو ۳x Plus، تغییر در فرم جلو داشبورد است. در جلو داشبورد جدید از قطعات سیاه براق در کنار قطعاتی با ظاهری شبیه فیبرکربن استفاده شده است. کلیدهای سامانه تهویه مطبوع هم جدید شده و از کلیدهای سامانه تهویه مطبوع نمونه کم قدرت و کم امکانات چری تیگو ۴x یا همان ام وی ام X55 در چری تیگو ۳x Plus استفاده شده است.

از لحاظ فنی چری تیگو ۳x Plus همچون چری تیگو۳x است و کماکان از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT در این خودرو استفاده می‌شود.

با توجه به ارائه MVM 315 Plus با گیربکس اتوماتیک ۴ دنده استپ‌گیت در ایران، هیچ بعید نیست که ام وی ام X22 پلاس نیز در ایران به‌جای گیربکس CVT با گیربکس اتوماتیک ۴ دنده استپ‌گیت ارائه شود، البته هنوز جای ویژگی “تیپ ترونیک” در گیربکس اتوماتیک ۴ دنده استپ‌گیت ام وی ام ۳۱۵ پلاس خالی است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟