پیش فروش 5 محصول ایران خودرو

پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو + جدول

چهارشنبه - 10 دی 1399

پیشرانه- پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از امروز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه آغاز می‌شود.

پیشرانه- پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از امروز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در این طرح پیش فروش ۵ خودرو ایران خودرو محصولات پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۷ دستی پانوراما، رانا پلاس و همچنین خودرو سورن پلاس با موعد تحویل تابستان تا پاییز ۱۴۰۰ ثبت سفارش خواهد شد.

بر اساس اعلام ایران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت برای خودرو پژو پارس بنزینی ۶۰ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان، برای خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۵۵ میلیون و ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان، برای پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای ۹۹ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان، برای خودرو رانا پلاس ۸۹ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان و برای خودرو سمند سورن پلاس نیز ۹۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین‌شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، دور جدید پیش فروش محصولات خود را از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می‌توانند ۵ محصول این گروه خودروسازی را با موعد تحویل حداکثر یک‌ساله خریداری کنند.

گفتنی است برای اطلاع از جزییات پیش فروش محصولات ایران خودرو و مبالغ تعیین‌شده برای پیش‌پرداخت، می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟