با افزایش تولید پاسخگوی نیاز متقاضیان خواهیم بود

سه شنبه - 21 دی 1400

پیشرانه – مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه بهمن ضمن عذرخواهی از متقاضیان و خریداران به علت به تعویق افتادن فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی پرایم اعلام کرد که روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۰ صبح فروش محصولات بهمن موتور به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

پیشرانه – مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه بهمن ضمن عذرخواهی از متقاضیان و خریداران به علت به تعویق افتادن فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی پرایم اعلام کرد که روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۰ صبح فروش محصولات بهمن موتور به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مدیر ارتباطات گروه بهمن با اشاره به اینکه در لغو فروش روز دوشنبه فقط بحث مشکلات زیرساخت اینترنتی فروش آنلاین مطرح بوده است گفت: گمانه زنی ها در موضوع افزایش قیمت و یا دخالت وزارت صمت در این موضوع صحیح نیست و فروش روز یکشنبه بهمن با قیمت های قبلی انجام خواهد شد و در موضوع فروش خودروها نیز وزارت صمت دخالتی نداشته و حمایت از توسعه تولید و همکاری در جهت رفع موانع افزایش تولید در دستور کار وزیر صمت است و انشاالله با استقرار کامل اولین خط تولید خودروهای SUV در شرکت بهمن موتور که ساخت سالن نصب پرس ها انجام پذیرفته و در حال آماده سازی اتاق رنگ و بقیه الزامات مربوط آن است افزایش تولید محسوس خواهیم داشت و بزودی نیاز انبوه متقاضیان این خودروها و خودروهای جدید بهمن موتور برآورده می شود.

نظری در ادامه با رد ادعاهایی مبنی بر تصمیم شرکت بهمن موتور برای افزایش قیمت فیدلیتی و دیگنیتی عنوان کرد که در فروش هفته آینده هیچ افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت و محصولات طبق بخشنامه فروش دی ماه به عموم عرضه خواهد شد.

شرکت بهمن موتور درصدد آن است که در هر مرحله از فروش همه تمهیدات لازم برای عرضه محصولات دیگنیتی و فیدلیتی به مشتریان واقعی صورت بگیرد، از جمله تمهیداتی که شرکت بهمن موتور برای عرضه محصولات به مشتریان واقعی انجام داده است می توان به ضوابط ثبت نام هر کد ملی یک خرید و صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین اشاره کرد.

به گفته نظری، بهمن موتور همچون دوره های قبل ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ها خود را ممنوع کرده و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نمی باشد.

همچنین تا پایان سال خودروی سواری رسپکت که یک سدان با مشخصات فنی بالا و آپشن های روز دنیا است در کنار ون اینرودز که برای حمل بار و شبکه های مویرگی فروش قابل استفاده است به بازار عرضه خواهد شد.

نظری در پایان گفت که سیاست گروه بهمن عرضه منصفانه خودروها با قیمت واقعی است و این موضوع که شرکت های دیگر خودروهای با همین تکنولوژی و حتی پایین تر را با قیمت بالای یک میلیارد عرضه می کنند را مد نظر نداریم، گروه بهمن در تمامی خودروهایی که عرضه می کند اعم از سبک و تجاری همواره رعایت حقوق مشتریان در قیمت و ارائه خدمات متمایز ویژه را در نظر دارد و در این راستا ارائه بیشترین میزان گارانتی (از نظر زمانی و کارکرد) و خدمات ویژه است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟