مهدی اسدی
یکشنبه - 4 دی 1401

تست و بررسی کی ام سی J7 در شب

شباهت فیلم‌های منتشرشده، ما را در «پیشرانه» بر آن داشت که به دنبال راهی نو و جدید برای معرفی خودروهای جدید بازار باشیم، به همین دلیل پس از بررسی‌های فراوان به معرفی خودرو در شب و نمایش مواردی مانند زیر ماشین رسیدیم.

دسته ویدیو ها:

پیشرانه- فیلم تست و بررسی ماشین KMC J7 برای نخستین بار در شب منتشر شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» تست و بررسی خودروهای جدید در بازار یکی از راهکارهای دریافت اطلاعات صحیح است که چند سالی است در رسانه‌های تخصصی رواج دارد؛ اما شباهت فیلم‌های منتشرشده، ما را در «پیشرانه» بر آن داشت که به دنبال راهی نو و جدید برای معرفی خودروهای جدید بازار باشیم، به همین دلیل پس از بررسی‌های فراوان به معرفی خودرو در شب و نمایش مواردی مانند زیر ماشین رسیدیم.

برای نخستین خودرو به سراغ تست و بررسی ماشین KMC J7 رفتیم.

ماشین KMC J7 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده و می تواند حداکثر ۱۷۲ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

KMC J7 ابتدا در سال ۲۰۱۹ و تحت عنوان sehol a5 به مشتریان چینی عرضه شد. این خودرو با همان ظاهر اولیه تا سال ۲۰۲۱ به کار خود ادامه داد اما در این سال یک نسخه فیس‌لیفت تمام‌عیار از آن به بازار عرضه شد که چهره به‌مراتب اسپرت و جذاب‌تری را به نمایش می‌گذاشت.

آپشن‌های ماشین کی ام سی J7

کروز کنترل تطبیقی یا هوشمند با قابلیت تنظیم سرعت بر اساس شرایط جاده و میزان ترافیک، حسگر پارک جلو و عقب، سیستم کنترل کشش یا هرزگردی، سامان کنترل پایداری، رادار هشدار نقطه کور، سامانه هشدار خروج از خط، آینه‌های جانبی تاشونده برقی به همراه گرم‌کن، صندلی راننده و سرنشین دارای تنظیمات برقی، گرم‌کن برای صندلی‌های جلو، سانروف برقی، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با تنظیمات دوگانه، شش کیسه هوا، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین عقب و از جمله امکانات کی ام سی J7 است.

در فیلم تست و بررسی ماشین KMC J7 می‌توانید با نقاط قوت و ضعف این خودرو بیشتر آشنا شوید.

گفتنی است برای مشاهده گالری عکس ها و آشنایی کامل با این خودرو میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کی ام سی J7

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟