مهدی اسدی
یکشنبه - 30 بهمن 1401

تست شبانه KMC K7

تست و بررسی خودروهای جدید در بازار یکی از راهکارهای دریافت اطلاعات صحیح است که چند سالی است در رسانه‌های تخصصی رواج دارد؛ اما شباهت فیلم‌های منتشرشده، ما را در «پیشرانه» بر آن داشت که به دنبال راهی نو و جدید برای معرفی خودروهای جدید بازار باشیم، به همین دلیل پس از بررسی‌های فراوان به معرفی خودرو در شب و نمایش مواردی مانند زیر ماشین رسیدیم.

دسته ویدیو ها:

پیشرانه- فیلم تست شبانه KMC K7 در شب منتشر شد.

ست و بررسی خودروهای جدید در بازار یکی از راهکارهای دریافت اطلاعات صحیح است که چند سالی است در رسانه‌های تخصصی رواج دارد؛ اما شباهت فیلم‌های منتشرشده، ما را در «پیشرانه» بر آن داشت که به دنبال راهی نو و جدید برای معرفی خودروهای جدید بازار باشیم، به همین دلیل پس از بررسی‌های فراوان به معرفی خودرو در شب و نمایش مواردی مانند زیر ماشین رسیدیم.

اما این بار به سراغ تست شبانه KMC K7  رفتیم.

کی ام سی کی ۷ به‌عنوان یک کراس اوور سایز متوسط طی سال ۹۹ در لیست تولیدات کرمان موتور جای گرفت و پیش‌فروش آن در اواخر همان سال کلید خورد.

ماشین KMC k7 یکی از تولیدات شرکت جک با نام اصلی X7 است و نسخه فیس لیفت کراس اوور قدیمی‌تر S7 به‌حساب می‌آید. این خودرو نخستین مرتبه در سال ۲۰۲۰ به سبد تولیدات کمپانی jac اضافه شد و در دسته کراس اوورهای بزرگ این شرکت جای گرفت‌.

طراحی ماشین KMC k7

چهره کی ام سی K7 بسیار جذاب و همه‌پسند طراحی‌شده‌است و فرمی کاملاً تهاجمی به نمای روبروی این خودروی خانوادگی بخشیده‌اند. نمای بغل تقریباً به حالت کلاسیک ترسیم‌شده است و کاملاً عامه‌پسند ولی نه‌چندان آینده‌نگرانه به نظر می‌آید. استفاده از یک خط شانه به همراه برخی حجم پردازی‌های خفیف نیز فرمی نسبتاً متعادل برای پروفیل جانبی این خودرو ازلحاظ ورزیدگی رقم‌زده است.

ترکیب یک پیشرانه توربو شارژ ۱.۵ لیتری TGDi با گیربکس دو کلاچه شش سرعته عملکرد معقولی را ازلحاظ فنی برای این خودرو حدوداً ۱۷۳۵ کیلوگرمی به وجود خواهد آورد. بدین ترتیب توانی معادل ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن‌متر گشتاور توسط گیربکس اتوماتیک به دو چرخ جلو انتقال داده خواهد شد و شتاب صفر تا صد KMC K7 را به حدود ۱۰.۸ ثانیه خواهد رساند. حداکثر سرعت این خودروی خوش‌قدوقامت نیز در محدوده ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت ارزیابی‌شده است. ضمناً به‌طور میانگین حدود ۷.۵ لیتر سوخت نیاز دارید تا مسافتی در حدود ۱۰۰ کیلومتر را با جک x7 بپیمایید.

در فیلم تست شبانه KMC K7 می‌توانید با نقاط قوت و ضعف این خودرو بیشتر آشنا شوید.

گفتنی است برای مشاهده گالری عکس‌های این خودرو  و شناخت کامل آن می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کی ام سی k7

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟