فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو آغاز می‌شود

فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو آغاز می‌شود

دوشنبه - 21 مهر 1399

پیشرانه- فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو از فردا سه شنبه آغاز می شود.

پیشرانه- فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو از فردا سه شنبه آغاز می شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو اعلام کرده است در مرحله پنجم فروش مهرماه این شرکت خودروهای پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دنده‌ای با فرمان هیدرولیک و سمند ال ایکس فروخته خواهد شد.

بر اساس اعلام ایران خودرو قیمت مصوب فروش پارس بنزینی ۹۷ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت مصوب فروش پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱۰۴ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت مصوب فروش پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۲۱ میلیون و ۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت مصوب فروش سمند ال ایکس نیز ۹۳ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین این شرکت اعلام کرده است زمان تحویل این خودروها ۹۰ روز پس از ثبت‌نام و تاریخ فک رهن خودروها نیز یک سال پس از تاریخت دریافت خودرو خواهد بود.

همچنین برنامه پیش فروش یک ساله نیز با عرضه هشت محصول شامل پارس با موتور TU5، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به اجرا گذاشته خواهد شد. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

ما در «پیشرانه» مطلبی تحت عنوان «چطور برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت‌نام کنید» آماده کرده ایم که پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به ثبت‌نام آن را مطالعه کنید.

اما بااین‌وجود دقت داشته باشید در فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۹۹ آغاز و تا پنجشنبه ۲۴ مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

اما فرایند فرآیند ثبت‌نام محصولات ایران خودرو چه گونه است؟

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب‌شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

اما شرایط عمومی بخشنامه فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو

  1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.
  2. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است
  3. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.
  4. امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
  5. متقاضی باید در هنگام ثبت‌نام، شماره‌حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی‌شده باید به نام خود متقاضی باشد.
  6. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.
  8. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
  9. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
  10. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک‌ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه‌حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته ۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت‌نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت‌نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت‌نام تا ۳ سال امکان ثبت‌نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

جدول فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو به شرح زیر است.

فروش فوری مرحله پنجم ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟