قیمت دیگنیتی

قیمت دیگنیتی اعلام شد

یکشنبه - 22 فروردین 1400

پیشرانه- صبح امروز در نشست خبری مدیرعامل گروه بهمن با خبرنگاران، قیمت دیگنیتی اعلام شد.

صبح امروز در نشست خبری مدیرعامل گروه بهمن با خبرنگاران، قیمت دیگنیتی  اعلام شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» بیوک علیمرادلو صیح امروز در نشست خبری مجازی خود با خبرنگاران با اعلام قیمت گفت: فروش محصول جدید گروه بهمن یعنی دیگنیتی از روز سه شنبه ۲۴ فرودین آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: قیمت این محصول ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیرعامل گروه بهمن در پاسخ به سوال اختصاصی پیشرانه درباره موانع تولیدی که صنعت گران با آن مواجه هستند، بیان کرد: متاسفانه با وجود تمام تذکرها و هشدارهایی که فعالان صنعتی دادند ما هنوز در حوزه تامین مواد اولیه با مشکلات جدی مواجه هستیم. امروز یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تامین فولاد است. ما هرچه گفتیم که باید فضای سودجویی افراد جمع شود، گوش شنوایی نبود. اگر بناست در عرصه عمل از تولید مانع زدایی شود و پشتیبانی اجرایی شود، همین سیاست‌های غلط باید کنار روند

علیمرادلو با بیان اینکه گروه بهمن تلاش کرده با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های در سال گذشته، روند جهش تولید را ادامه دهد، بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد که ما توانستیم با وجود تمام محدودیت‌هایی که در سال ۹۹ در حوزه تحریم و کرونا وجود داشت، چه در حوزه تولید، چه در حوزه فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش دستاوردهای قابل توجهی داشته باشیم و همین روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری، تلاش گروه بهمن این است که در حوزه خودروهای سواری، پیشرفت‌های جدیدی را ثبت کند و با عرضه محصولات جدید خود، گام‌هایی جدید در این عرصه برداشته شود. در عین حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات پس از فروش با هدف جذب رضایت مشتریان نیز ادامه دارد و همانطور که گام‌های مهمی در ماه‌های پایانی سال قبل برداشته شد، همین روال در سال جاری نیز ادامه دارد.

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های گروه بهمن در هفته‌های پیش‌رو عرضه محصول جدید این شرکت، دیگنیتی است که سرانجام در نشست امروز، قیمت نهایی آن اعلام و برنامه فروشش با مشخص شد.

امیر میرمنصف – معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن – در این نشست اعلام کرد: فروش دیگنیتی از ۲۴ فروردین امسال و با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان آغاز خواهد شد.

به گفته وی، به منظور حذف واسطه‌ها گروه بهمن برای هر کد ملی امکان ثبت نام یک خودرو را در نظر گرفته و خودروها به صورت تحویل فوری، با گارانتی سه ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری عرضه خواهد شد.

میرمنصف با بیان اینکه همزمان با فروش، برنامه ریزی برای خدمات پس از فروش دیگنیتی نیز آغاز شده، توضیح داد: از سه ماه قبل، قطعات یدکی دیگنیتی سفارش گذاری و در انبارهای ذخیره شده تا پس از عرضه به بازار مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

بر اساس اعلام او، در حال حاضر برای دیگنیتی ۲۵ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده که تا پایان سال به ۴۰ نمایندگی افزایش خواهد یافت. دیگنیتی پیش از این به منظور بررسی شرایط و ویژگی‌ها به صورت محدود عرضه شده بود اما هرضه عمومی این خودرو از ۲۴ فروردین کلید خواهد خورد.
قیمت دیگنیتی

گروه بهمن اعلام کرده که دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل کشور است و در فاز نخست تولید، ۲۰ درصد آن داخلی سازی شده است. نخستین فروش این خودرو به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی فرایند خرید آن را بر روی وبسایت ایرانی کار انجام دهند. فروش دیگنیتی به صورت نقدی است و هفته اول خرداد ۱۴۰۰ در اختیار خریداران قرار می گیرد. سود انصراف این طرح فروش ۱۵ درصد تعیین شده و متقاضیان می توانند میان رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی انتخاب داشته باشند. همچنین تریم داخلی خودرو به سلیقه خریدار با دو طرح مشکی و مارون (قرمز) عرضه می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟