شرایط فروش کلوت مکث موتور و قیمت رسمی

اعلام شرایط فروش و قیمت رسمی کلوت

شنبه - 6 آذر 1400

پیشرانه- مکث موتور شرایط فروش و قیمت رسمی خودرو کلوت را اعلام کرد.

پیشرانه- مکث موتور شرایط فروش و قیمت رسمی خودرو کلوت را اعلام کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام عرضه‌کننده خودرو کلوت قیمت این خودرو ۷۹۹ میلیون تومان تعیین‌شده است که از دوشنبه ۸ آذرماه بر اساس جدول زیر به فروش خواهد رسید.

همچنین مکث موتور اعلام کرده است ثبت اطلاعات درخواست خودرو تنها از طریق وب‌سایت مکث موتور صورت می‌گیرد و بر اساس اولویت ثبت‌نام، درخواست‌های تائید شده به اطلاع متقاضیان رسانیده می‌شود.

پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به‌منظور واریز وجه به مشتریان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

درصورتی‌که پس از دریافت پیامک تائید درخواست از سوی شرکت مکث موتور، واریز وجه ظرف مدت ۴۸ ساعت صورت نگیرد درخواست کن لم یکن تلقی می‌شود.

هر شماره ملی مجاز به ثبت تنها یک درخواست است.

ثبت درخواست افراد کمتر از ۱۸ سال مورد تائید قرار نمی‌گیرد.

جدول شرایط فروش کلوت و قیمت رسمی

گفتنی است ماموت خودرو در حالی تصمیم گرفته تا یک پیشرانه پرقدرت ۲.۴ لیتری توربو را به‌منظور تأمین قدرت وانت پیکاپ کلوت به خدمت بگیرد که بسیاری از حریفان این خودرو معمولاً از موتور ۲.۴ تنفس طبیعی یا نهایتاً ۲ لیتری توربو شارژ بهره‌مند هستند.

طبق اعلام شرکت سازنده، این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی و دو دیفرانسیل با قفل مکانیکی عقب، به سمت چرخ‌های خود ارسال کند. طبق انتظار سه حالت برای انتقال نیرو به سمت چرخ‌ها در نظر گرفته‌شده است که شامل وضعیت ۲H یا دیفرانسیل عقب سبک، ۴H یا دو دیفرانسیل سبک و ۴L یا دو دیفرانسیل سنگین می‌شود.

میانگین مصرف سوخت این خودرو برابر ۱۰.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام‌شده که برای چنین پیشرانه‌ای تقریباً قابل‌قبول و مناسب به نظر می‌رسد. باک سوخت پیکاپ ماموت خودرو نیز ۷۲ لیتر ظرفیت خواهد داشت. این خودروی ۱۹۲۰ کیلوگرمی قابلیت حمل بار ۱۰۰۰ کیلوگرم را دارد و حداکثر سرعت آن به حوالی ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟