مهدی اسدی
چهارشنبه - 6 اردیبهشت 1402

تست و بررسی ماشین kmc t8 در شب

پیکاپ KMC T8 هم‌اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ بازار شناخته می‌شود و ما در «پیشرانه» این بار تلاش کرده‌ایم حس رانندگی با این خودرو را در شب و البته در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری به خواننده‌هایمان منتقل کنیم. T8 یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲ لیتری توربو دارد که می‌تواند ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ […]

دسته ویدیو ها:

پیکاپ KMC T8 هم‌اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ بازار شناخته می‌شود و ما در «پیشرانه» این بار تلاش کرده‌ایم حس رانندگی با این خودرو را در شب و البته در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری به خواننده‌هایمان منتقل کنیم.

T8 یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲ لیتری توربو دارد که می‌تواند ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را با کمک یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل کند.

گفتنی است سه حالت رانندگی نیز برای KMC T8 در نظر گرفته شده است؛ دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین تا بتوان در مسیرهای مختلف به بهترین چسبندگی و انتقال گشتاور دست‌یافت.

دیفرانسیل عقب این خودرو پیکاپ هم به قفل الکترونیکی اتوماتیک تجهیز شده تا احتمال گیر افتادن ماشین در مسیرهای ناهموار کاهش یابد؛ ترمزهای ماشین هم نیز در هر چهارچرخ از نوع دیسکی است.

ضمناً سیستم تعلیق جلو از نوع جناغی دوبل مستقل و عقب غیرمستقل فنر تخت است و زاویه ورود ۳۰.۹ و خروج ۲۳.۳ درجه برای خودرو در نظر گرفته شده است.

از جمله رقبای KMC T8 می‌توان به خودروهایی نظیر کلوت مکث موتور، آمیکو آسنا و فوتون تونلند اشاره کرد.

برای آشنایی کامل با کی ام سی تی ۸ بر روی لینک زیر کلیک کنید

کی ام سی تی ۸

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟