قیمت جدید محصولات چری در ایران

قیمت جدید محصولات چری از سوی مدیران خودرو اعلام شد

یکشنبه - 15 دی 1398

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای چری قیمت محصولات خود را بین ۳ تا ۵ درصد افزایش داد.

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای چری قیمت جدید محصولات چری را اعلام کرد، در اطلاعیه مدیران خودرو قیمت محصولات خود را بین ۳ تا ۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرکت مدیران خودرو از دیروز ۱۳ دی‌ماه، تمامی محصولات خود را با قیمت جدید به مشتریان عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای که به این بهانه صادر کرده تأکید کرده «نیاز است که مشتریان با قیمت جدید نسبت به ثبت‌نام و تسویه‌حساب خودرو خود اقدام کنند.»

گفتنی است با توجه به لیست اعلامی قیمت جدید محصولات چری از سوی مدیران خودرو، حداقل افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی برای خودرو «چری آریزو ۵ دنده ای» و همچنین حداکثر افزایش قیمت ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را برای خودرو «چری تیگو۷» محصول لوکس مدیران خودرو تعیین شده است.

شایان‌ذکر است در فهرست جدید مدیران خودرو آریزو ۵ دنده ای ۲۰۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، آریزو ۵ توربو ۲۵۹ میلیون  تومان، تیگو ۵ مدل تی ایی ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیگو۵ آی ال ۳۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، چری آریزو ۶ مدل ای ایکس ۳۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیگو۷ مدل ای ایکس ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیگو۷ مدل آی ایی نیز ۴۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

گفتنی است قیمت جدید محصولات چری از سوی مدیران خودرو و مقایسه قیمت با ماه گذشته را می‌توانید در جدول زیر شاهد باشید.

قیمت جدید محصولات چری

همچنین مدیران خودرو  همزمان با اعلام  قیمت جدید محصولات چری فروش نقدی و اقساطی این خودروها را با شرایط اقساطی و با همکاری لیزینگ اقتصادنوین و همچنین لیزینگ انصار آغاز کرده است که شرایط آن به شرح ذیل خواهد بود.

جدول فروش نقدی و اقساطی خودروهای چریجدول فروش نقدی و اقساطی خودروهای چری

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟