شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو

شرایط تبدیل محصولات ایران‌ خودرو ویژه بهمن ۹۸ اعلام شد

پنجشنبه - 3 بهمن 1398

پیشرانه- شرایط تبدیل محصولات ایران‌ خودرو ویژه بهمن ۹۸ اعلام شد، این طرح مختص به خودروهایی است که تحویل آنها معوق شده است.

پیشرانه- شرایط تبدیل محصولات ایران‌ خودرو ویژه بهمن ۹۸ اعلام شد، این طرح مختص به خودروهایی است که تحویل آنها معوق شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام ایران‌خودرو خریدارانی که هنوز دعوت‌نامه خودرو آنها صادر نشده و خریدارانی  تکمیل و جه عادی را انجام داده‌اند می‌توانند در شرایط تبدیل محصولات ایران‌ خودرو ویژه بهمن ۹۸ شرکت کنند

لازم به ذکر است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیرطبق قرارداد بطور مکانیزه  محاسبه خواهد شد .

جدول شماره”۱″ تعهدات فاقد دعوتنامه

خریداران خودرو وانت آریسان، سورن معمولی، دنا، پژو ۲۰۷ دستی و هایما S7 می‌توانند خودرو خریداری‌شده خود را به ترتیب با محصولات پژو۴۰۵ بنزینی، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و دنا پلاس توربو  شارژ تعویض کنید. ایران‌خودرو برای خریداران تندر پلاس دستی ۲ پیشنهاد پارس TU5 و تندر E2 ارائه کرده است.

جدول شماره “۲” تعهدات تکمیل وجه عادی

در این طرح همچنین قابلیت تعویض خودرو  دنا با پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با پژو ۲۰۶ تیپ پنج و سورن معمولی با پارس TU5 معمولی فراهم است.

زمان فعالسازی ساعت ۱۰ صبح روز یچهارشنبه مورخه دوم بهمن ماه خواهد بود.

نکات مهم:

این بخشنامه جهت تبدیل خودرو قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده که دعوتنامه آنها منقضی شده است.

موعد تحویل تمامی خودرو ها جز وانت آریسان ۳۰ روزه خواهد بود.

قیمت فروش تمام خودروهای قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب جاری بوده و دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می شود.

گفتنی است جدول شرایط تبدیل محصولات ایران‌ خودرو ویژه بهمن ۹۸ اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح زیر است.

شرایط تبدیل محصولات ایران‌ خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟