پیش فروش اقساطی جک S5

شرایط فروش اقساطی جک S5 با صد میلیون تسهیلات آغاز شد

جمعه - 4 بهمن 1398

پیشرانه-کرمان موتور از اجرای شرایط فروش اقساطی جک S5 با صد میلیون تومان تسهیلات برای نیمه اول بهمن ماه خبر داد.

پیشرانه-کرمان موتور از اجرای شرایط فروش اقساطی جک S5 با صد میلیون تومان تسهیلات برای نیمه اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S5 را با قیمت مصوب ۳۰۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان یکم  بهمن ماه آغاز کرده و تا پانزدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

جک S5 به دو صورت به فروش میرسد، که در مدل اول با تخفیف ۵ میلیون تومانی در دو مرحله پرداخت خواهد شد، در مرحله اول همزمان با ثبت نام مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و در مرحله دوم الباقی همزمان با صدور دعوت نامه پرداخت خواهد شد.

در مدل دوم با ۱۰۰ میلیون تسهیلات ارائه خواهد شد، و در مرحله اول همزمان با ثبت نام ۱۵۰ میلیون تومان و در مرحله دوم الباقی همزمان با صدور دعوت نامه پرداخت خواهد شد.

همچنین تمامی چک های اقساط پس از صدور دعوتنامه دریافت می شود، موعد تحویل خودروها آذر ماه سال ۹۹ می باشد و سود مشارکت ۱۹ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد می باشد.

جک S5 یک خودرو شاسی بلند چینی است که چند سالی است توسط کرمان موتور به بازار عرضه می‌شود.

جک اس ۵ به دلیل طراحی جذاب و قدرت بالای موتور، توانست فروش خوبی را در بازار تجربه کند. جک S5 با یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو و دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود و رقبایی چون هایما S5 توربو، هایما S7، ام وی ام X33 اسپرت، چری تیگو ۷ و بی وای دی S6 را در مقابل دارد.

موتور به کار رفته در جک S5 حجمی معادل ۲.۰ لیتر و ۴ سیلندر دارد و به وسیله پرخوران توربو شارژر تغذیه می‌شود و در نهایت قادر است قدرتی معادل ۱۷۴ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۶۵ نیوتن متر تولید کند.

این قدرت به وسیله گیرکس ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

به این ترتیب جک S5 شتاب بسیار خوبی دارد هرچند نباید از مشکلاتی که ممکن است برای موتورهای توربو به وجود بیاید غافل شویم و مالکان این خودرو باید به نگهداری از موتور آن اهمیت بدهند و نکات لازم در مورد موتورهای توربو را رعایت کنند.

گفتنی است جدول اعلام شد برای شرایط فروش اقساطی جک S5 شرح زیر است.

شرایط فروش اقساطی جک S5

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟