فروش نقدی پیکاپ کی م سی T9

شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T9 کرمان موتور با تحویل ۹۰ روزه + جدول بهمن ۱۴۰۲

چهارشنبه - 25 بهمن 1402

پیشرانه- شرکت خودروسازی کرمان موتور، آخرین محصول جدید خود را با نام تجاری KMC T9 به بازار عرضه می‌کند. این پیکاپ با قیمت مصوب ۱.۹۵۰ میلیارد تومان به مشتریان واجد شرایط عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این محصول از روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح به نمایندگی‌های […]

پیشرانه- شرکت خودروسازی کرمان موتور، آخرین محصول جدید خود را با نام تجاری KMC T9 به بازار عرضه می‌کند. این پیکاپ با قیمت مصوب ۱.۹۵۰ میلیارد تومان به مشتریان واجد شرایط عرضه خواهد شد.

پیش‌فروش این محصول از روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح به نمایندگی‌های معتبر کرمان موتور مراجعه و ثبت‌نام کنند.

زمان تحویل این خودرو حدود ۹۰ روز کاری از تاریخ ثبت‌نام خریداران خواهد بود و کی آم سی T9 در پنج رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز و خاکستری طوسی به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از طریق فروش نقدی به دست مشتریان خواهد رسید.

پیشرانه ۲ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۲۲۱ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. سیستم انتقال قدرت این خودرو از نوع دو دیفرانسیل چهارچرخ محرک به همراه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. میزان مصرف سوخت این پیشرانه روی بدنه جک T9 به‌طور میانگین چیزی حدود ۱۰ تا ۱۰.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

جدول شرایط فروش نقدی کی ام سی T9 کرمان موتور

خودرو کی ام سی T9
نحوه فروش نقدی
قیمت مصوب ۱.۹۵۰ میلیارد تومان
تحویل ۹۰ روز کاری
مدل ۱۴۰۳
ثبت نام از ۸ صبح پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
رنگ‌ها سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری طوسی

 

معرفی کامل و مشخصات فنی KMC T9

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟